جزییات خبر

افتتاح نمایشگاه عکس طبیعت « نگاره» در پالایشگاه یکم مجتمع گاز پارس جنوبی

افتتاح نمایشگاه عکس طبیعت « نگاره» در پالایشگاه یکم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰) ۱۵:۳۴

نمایشگاه عکس طبیعت « نگاره» به همت منابع انسانی پ‍الایشگاه یکم مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ نمایشگاه عکس طبیعت" نگاره" شامل 15 اثر از عکس‌های هنرمند عکاس مجید طریقتی است که از روز جمعه 10اسفند ماه به مدت دو هفته در ساختمان مرکزی پالایشگاه یکم به نمایش گذاشته خواهد شد و محور اصلی این آثار طبیعت ایران است.

بهرام فداییان، رئیس منابع انسانی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره افزود: اشاعه هنرهایی همچون عکاسی و فیلمبرداری از کارکنان هنرمند در سطح پالایشگاه اول مجتمع یکی از اهداف مهم این واحد می باشد.

فداییان ادامه داد: کارکنان و متخصصان پالایشگاه اول همگام با تولید پایدار گاز در حوزه های مختلف هنری و ورزشی نبز خوش درخشیده اند.

وی ادامه داد: مجید طریقتی متولد سال 1346 است. او دانش آموخته رشته مکانیک از دانشگاه نوشیروانی بابل است. از آثار ایشان چندین قطعه عکس توسط سایت های جهانیYou pic , 500Pxبرگزیده شده است.

به گفته ی فداییان، از سوابق هنری وی نیز می‌توان به برگزاری چندین دوره نمایشگاه انفرادی و گروهی در عکاسی طبیعت، لنداسکیپ و بناهای ایران و جشنواره گل نیلوفر وچاپ آثار در کتاب عکس مازندران در سال های 1395 تا 1400 اشاره کرد.

مجید طریقتی، هنر عکاسی را بصورت خود آموز آموخته و آثار ایشان در برگیرنده طبیعت ایران , بناهای قدیمی ایرانی , تاریخ ایران ,عکاسی شهری , عکاسی سفر ,عکاسی از پرندگان و تالابها , عکاسی از باغهای ایرانی , ماکرو گرافی , مناظر آسمان شب ایران میباشد.برای دیدن اثار ایشان در اینستاگرام به دو صفحه به ادرس زیر ملاحظه بفرمایید.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰) ۱۵:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید