جزییات خبر

دبیر کارگروه بار اول معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری:

نگاه ویژه مجتمع گاز پارس جنوبی به ساخت داخل / بومی سازی قطعات و تجهیزات

نگاه ویژه  مجتمع گاز پارس جنوبی به ساخت داخل / بومی سازی قطعات و تجهیزات
(شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰) ۱۵:۱۹

دبیر کارگروه بار اول معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با بیان نقش مهم مجتمع گاز پارس جنوبی درحمایت از شرکت‌ها و سازندگان داخلی گفت: در بین شرکت‌های مجموعه‌ وزارت نفت، مجتمع گاز پارس جنوبی بیشترین تعامل و همکاری را با شرکت‌ها و سازندگان داخلی داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید حمزه حسنی، در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با نگاه بسیار بالغ و دقیق به ساخت داخل و بومی سازی قطعات و تجهیزات، سهم بسیار بزرگی در حمایت سازندگان و توانمندی داخل دارد.

حسنی در ادامه بیان کرد: در تلاش هستیم با نگاه راهبردی به نیازهای فناورانه و با یک رویکرد مهم بتوانیم زنجیره‌ی تأمین را در داخل کشور شکل دهیم و تا حد ممکن نیازهای بسیار مهم و ضروری را مرتفع نماییم.

دبیر کارگروه بار اول معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در حاشیه ی سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه با اشاره به شبکه‌سازی بین سازندگان و مدیران واحدهای صنعتی گفت: فضای نوآورانه و بومی سازی بیش از آنکه نیازمند منابع مالی باشد نیازمند شبکه و ایجاد شیکه سازی بین طرفین است.

وی در این باره ادامه داد: حضور چنین نمایشگاه‌هایی در قطب انرژی کشور کمک می‌کند تا مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی فهم دقیق‌تر و نزدیکتری به توانمندی داخل پیدا کنند و فرصت تعامل و همکاری بسیار مناسبی بین دوطرف حاصل خواهد شد.

حسنی گفت: بخش بسیار قابل توجه و بالایی از انرژی کشور اکنون از سمت مجتمع گاز پارس جنوبی در حال تأمین می باشد، لذا نگاه راهبردی ویژه ایی باید به این مجتمع بزرگ داشته باشیم و نیازهای فناورانه مجتمع را در داخل کشور تامین نماییم.

وی ادامه داد: حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از شرکت های داخل بنیان و سازندگان قطعات و تجهیزات مسیر رشد و شکوفایی این شرکت‌های داخلی را هموار و انگیزه سازندگان داخلی را بالا برده است.

حسنی با اشاره به اهمیت حمایت از کالای ساخت داخل کشور تصریح کرد: حمایت از محصولات داخلی اولویت اول مجتمع می باشد، امید است همه مدیران در شرکتهای صنعتی و ... با عمل به این اصل سبب رشد اقتصادی و توسعه کشور شوند.
(شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰) ۱۵:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید