جزییات خبر

با هدف کنترل ریسک فاکتورهای مرتبط با بیماری های مزمن غیر واگیر؛

برگزاری نشست هم اندیشی و هماهنگی تهیه و تدوین برنامه های استراتژیک در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری نشست هم اندیشی و هماهنگی تهیه و تدوین برنامه های استراتژیک در مجتمع  گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۱۳

جلسه هم اندیشی و هماهنگی تهیه و تدوین برنامه های استراتژیک در خصوص کنترل ریسک فاکتورهای مرتبط با بیماری های مزمن غیرواگیر کارکنان در سطح شرکت ملی گاز ایران به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، با میزبانی HSE ستاد مجتمع و با حضور سرپرست HSE مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، نمایندگان منابع انسانی مجتمع، مرکز سلامت کار، پالایشگاه های فجر جم، پارسیان و خانگیران جلسه هم اندیشی و هماهنگی تهیه و تدوین برنامه های استراتژیک در خصوص کنترل ریسک فاکتورهای مرتبط با بیماری های مزمن غیرواگیر کارکنان در سطح شرکت ملی گاز ایران برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، فاطمه طاهری سرپرست HSE معاونت هماهنگی و نظارت بر تولید بر ضرورت حیاتی کنترل شیوع بیماری‌های مزمن کارکنان از طریق تغییرات الگوی مصرف غذای کارکنان و یکپارچه سازی تیپ پیمان رستوران ها در جهت حفظ سرمایه والای انسانی و شادابی کارکنان و همچنین پیشگیری از تحمیل هزینه های زیاد به کارکنان و سازمان تاکید کرد..

در ادامه، حسین مهراب نژاد رئیس بهداشت صنعتی ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی، گزارشی در خصوص وضعیت آمار بیماری های مزمن و شاخص های سلامت مجتمع، اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی کمیته های سلامت، جذب کارشناسان تغذیه، انجام مطالعات ارزیابی الگوهای تغذیه ای کارکنان، ایجاد ابزار نظارتی و کنترلی، یکپارچگی فرهنگسازی و آموزش، سایر برنامه های در دست اقدام و چالش های پیش رو این امور را ارائه نمود.

وی ابلاغ شاخص درصد شیوع هایپر لیپیدمی در کتابچه اهداف و برنامه ها در سال 96 توسط مدیریت محترم عامل مجتمع بعنوان مهمترین نمود عملی تعهد مدیریت در جهت ارتقاء سطح سلامت کارکنان و از طرفی جو رقابتی پالایشگاه ها در حوزه ارتقاء سلامت را از مهمترین نقاط قوت مجتمع گاز پارس جنوبی برشمرد.
در پایان شرکت کنندگان در این نشست به بیان نقطه نظرات و تجارب ارزنده خود در خصوص یکپارچه سازی تیپ پیمان رستوران ها پرداختند.
سوم

مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید