جزییات خبر

مهندس فرهنگ در بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد:

بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود برای افزایش تولید پایدار در مجتمع گاز پارس جنوبی

بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود برای افزایش تولید پایدار در مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰) ۱۵:۵۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران و هیئت همراه از پالایشگاه های مجتمع گفت: با تمام ظرفیت و با تکیه بر دانش بومی و اقدامات نوآورانه در مسیر پایداری تولید و محصولات جانبی گام برمی‌داریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هادی هاشم زاده فرهنگ در ابتدای این بازدید ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: در حال حاضر که در اوج زمستان قرار داریم، مجتمع گاز پارس جنوبی با تمام ظرفیت در سرویس قرار دارد و توان فرآورش گاز به میزان 550 میلیون مترمکعب در روز را دارد.

فرهنگ در ادامه با اشاره به سهم نزدیک به 80 درصدی مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین سبد انرژی کشور بیان کرد: با تکیه بر توان و تخصص نیروهای جوان و کارآمد، از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 153 هزار میلیون متر مکعب گاز شیرین به خط سراسری ارسال شده است.

 

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی با ماموریت بسیار خطیری که بر دوش دارد با تمام توان و با حمایت تمامی دستگاه اجرایی کشور در مسیر شکوفایی، رشد اقتصادی و عزت کشور گام برمی دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این بازدید گفت: در مسیر خدمت به جامعه باید با شتاب بیشتری گام برداشت و از تمام فرصت ها بهترین موقعیت را به وجود آورد .

در ادامه ی این بازدید محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به پیشرفت و جایگاه ویژه مجتمع گاز پارس جنوبی در توسعه و رشد اقتصادی کشور بیان کرد: این موفقیت ها حاصل کار و تلاش متخصصان و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد و این مهم از سرمایه های ارزشمند کشور محسوب می‌شود.

 

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به سابقه‌ی درخشان بانک ملی و گسترش شعبه‌ها در تمامی نقاط کشور افزود: اکنون بانک ملی ایران با آمادگی کامل در مسیر حمایت از صنعت نفت و گاز کشور و با ارائه‌ی تسهیلات به کارکنان این صنعت گام های مهمی را برداشته است.


وی همچنین تاکید کرد :بانک ملی ایران بسته های اعتباری و تسهیلاتی جامعی را برای مشتریان خود تدارک دیده است که به فراخور نیاز می تواند در اختیار آنها قرار گیرد.

دکتر فرزین، ادامه داد: این بانک، کمک به توسعه و پیشرفت در بزرگترین مجتمع گازی کشور را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود انتخاب کرده و از این رو، حضور خود در منطقه پارس جنوبی بیشتر خواهد کرد.


فرزین در این دیدار، مجتمع گاز پارس جنوبی را یکی از قطب های مهم رشد اقتصاد در کشور دانست و عنوان داشت: این مجموعه بزرگ می تواند با داشتن نیروی انسانی کارامد و توانمند کمک شایانی به توسعه ی کشور داشته باشد.


در ادامه این بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه از واحدهای مختلف پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی( فازهای 2 و 3 ) دیدار و از نزدیک از اقدامات متخصصان و کارکنان این پالایشگاه در مسیر فراورش گاز و محصولات جانبی بازدید نمودند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰) ۱۵:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید