جزییات خبر

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران:

توسعه و نگهداشت منابع انسانی ضامن تولید درمجتمع گاز پارس جنوبی

توسعه و نگهداشت منابع انسانی ضامن تولید درمجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰) ۱۴:۰۳

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: نیروی انسانی توانمند و کارآمد از سرمایه‌های اصلی و ضامن تولید پایدار در مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشند و این سرمایه ی اصلی باید حفظ شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمدرضا جولایی در بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به میزان تولید بسیار بالای فراورش گاز و محصولات جانبی، تکنولوژی و اقدامات نوآورانه که در مجتمع گاز پارس جنوبی پیاده سازی شده، نیروی انسانی ازسرمایه های اصلی در این مجتمع بزرگ گازی کشور می باشند.

جولایی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی کارآمد و توانمند در توسعه و تولید پایدار مجتمع گاز پارس جنوبی نقش کلیدی دارد و در تمام حوزه ها می‌تواند بسیار راهگشا باشد، ادامه داد: یکی از امتیازهای ویژه و مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی، سرمایه انسانی گرانقدر، مدیران توانمند و کارکنان متعهد و تخصصی هستند که با اتکا به آنها اکنون موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی کشور فراهم شده است.

وی در این‌باره ادامه داد: حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌ مهم نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از برنامه های اصلی می باشد و ما قدردان زحمات شبانه‌روزی عزیزان هستیم.

جولایی در ادامه به اقدامات بسیار مهم در حوزه تولید پایدار و مستمر گاز و محصولات جانبی در مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و گفت: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی نزدیک به 80 درصد از سبد انرژی کشور را به خود اختصاص داده و اقدامات بسیار مهمی از جمله: عملیات تعمیرات زودهنگام در شش ماه اول سال جاری، پیش بینی‌هایی فروش محصولات انجام شده و کارهای مهم بازرسی فنی باعث شده در شش ماه دوم سال جاری نتایج بسیار مطلوبی را مشاهده نماییم.

وی ادامه داد: ماحصل این اقدامات بسیار شایسته در شش ماه نخست سال جاری در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید پایدار با قابلیت اطمینان بسیار بالای 98 درصدی را رقم زده که بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران افزود: خریدهای بموقع کالاهای اساسی، مدیریت بسیار خوب و شایسته تیم های تامین و نگهداری، پیاده‌سازی برنامه‌های تعمیراتی در زمان‌های مناسب تاثیرات بسیار مثبتی در پایداری تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی داشته است.

وی به آغاز عملیات تعمیرات اساسی در سال آینده در مجتمع گاز پارس جنوبی و دیگر پالایشگاه‌های کشور اشاره نمود و بیان کرد: برنامه های تعمیراتی مجتمع گاز پارس جنوبی را دریافت کرده‌ایم و کار بررسی این فرایند مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی و دیگر پالایشگاه‌های کشور را آغاز نموده و امیدواریم با هماهنگی با بخش های بالادستی بتوانیم تا آخر سال جاری برنامه‌های تعمیراتی را برای سال بعد به صورت منظم و مدون تهیه و برای مجتمع گاز پارس جنوبی ابلاغ نماییم.

(چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰) ۱۴:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید