جزییات خبر

بهره برداری از دستگاه پرس دستی بطری های پلاستیکی و قوطی آلومینیومی در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

بهره برداری از دستگاه پرس دستی بطری های پلاستیکی و قوطی آلومینیومی در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۳۴

حوزه خدمات پالایشگاه اول با همکاری واحد محیط زیست مجهز به دستگاه پرس دستی بطری های پلاستیکی و قوطی آلومینیومی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، واحد محیط‌زیست پالایشگاه اول در راستای رضایتمندی کارکنان، بهبود وضعیت محیط زیست و دستیابی به شاخص پسماند صفر اقدام به تجهیز آبدارخانه های ساختمان های اداری با رعایت شرایط استاندارد و الزامات زیست محیطی مربوطه نمود.

مهدی شاهسونی، رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه اول گفت: دستگاه پرس دستی بطری های پلاستیکی و قوطی آلومینیومی وسیله ای مناسب و کاربردی برای آبدارخانه ها به منظور پرس و کاهش حجم بطری های پلاستیکی آب معدنی، دلستر و قوطی های آلومینیومی دلستر می باشد. با نصب این وسیله در آبدارخانه ها حجم تمام بطری های پلاستیکی و قوطی های آلومینیومی به 80 درصد حجم اولیه شان کاهش یافته و پس از جمع آوری در سطل های تفکیک زباله، با بسته بندی مناسببه شرکت های مبادی بازیافت مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست تحویل می گردد.

وی هدف از اجرای این طرح را حصول اطمینان از اجرایی شدن الزامات قانونی در مبحث مدیریت پسماند و دستیابی به اهداف پسماند صفر به منظور پیشگیری از تولید پسماند، کاهش در مبدأو افزایش کارآیی بازیافت پسماندها با دیدگاه چرخه حیات جهت نیل به مقصد نهایی یعنی حذف پسماند اعلام نمود.

شاهسونی گفت: پالایشگاه اول در پیاده سازی و اجرای اهداف و طرح های زیست محیطی، در تلاش است تا به عنوان مجموعه پیشرو در صنعت پالایش گاز،باایجاد زیرساخت ها و عزم همگانی جهت بهبود مستمر در سیستم، گامهای اساسی در جهت حفظ و پاسداشت محیط زیست برداشته و به مسئولیت اجتماعی خود در قبال ذینفعان درون و برون سازمانی متعهد و پایبند باشد.




(سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید