جزییات خبر

با کاشت بیش از 155 اصله نهال؛

طرح توسعه فضای سبز در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد

طرح توسعه فضای سبز در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد
(یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۰۷

با توجه به اهمیت انکارناپذیر فضای سبز در بهسازی محیط زیست و همچنین نقش موثر آن در تصفیه هوا در محیط‌های آلوده، توسعه‌ فضاهای سبز از راهبردهای اصلی مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار توسعه صنعتی و افتتاح پالایشگاه‌های جدید در این مجتمع می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید باقر عسگری، رئیس واحد مستغلات پالایشگاه سوم با اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش سطح فضای سبز در محیط داخلی پالایشگاه سوم و با توجه به اولویت افزایش حجم فضای سبز پیرامون واحد 129، با توجه به نقش این واحد در تصفیه پساب‌های صنعتی فاز دوم، طرح توسعه فضای سبز این واحد با همت منابع انسانی و واحد مستغلات به عنوان مجری این طرح اجراء گردید.

عسگری در ادامه خاطرنشان کرد: در ادامه‌ی طرح گسترش فضای سبز پالایشگاه سوم پس از افتتاح فاز اول فضای سبز در واحد 129 در فاز دوم تعداد 155 اصله نهال از نوع نخل تزئینی در محیط پیرامونی این واحد کاشته شد .

وی خاطر نشان کرد: امکان آبیاری فضای سبز با استفاده از آب تسویه شده واحد 129 تامین گردیده که به روش آبیاری قطره ای منتقل میگردد.

عسکری افزود : با پیگیری مدیریت پالایشگاه سوم طرح جامع توسعه فضای سبز پالایشگاه تهیه شده است که در هر مرحله بخشی از این طرح اجرایی و افتتاح می‌گردد تا در نهایت طرح جامع تکمیل گردد.

گفتنی است فاز اول طرح توسعه فضای سبز واحد 129 و واحد 147 و همچنین توسعه فضای سبز و آب‌نمای روبروی ساختمان اداری مرکزی در راستای طرح جامع توسعه فضای سبز پالایشگاه سوم در سال‌های گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سوم
سوم
سوم
سوم
اصلی


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶) ۱۰:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید