جزییات خبر

بازدید رئیس بخش انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور از پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی

بازدید رئیس بخش انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور از پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰) ۰۸:۳۰

رئیس بخش انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور از بخش های مختلف پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همسو با راه اندازی پالایشگاه یازدهم ( فاز13 ) مجتمع گاز پارس جنوبی و تحویل نیروگاه بعثت از شرکت نفت و گاز پارس جنوبی به مجتمع گاز پارس جنوبی و اعلام بودجه مورد نیاز جهت راهبری این تاسیسات بسیار مهم در سال جاری و سال آینده، سام دلیری، رئیس بخش انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور از پالایشگاه یازدهم مجتمع بازدید نمود.

محمد سعیدیان ، مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در بازدید میدانی رئیس بخش انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور از پالایشگاه یازدهم در خصوص مشکلات و موارد مهم این پالایشگاه بیان کرد: در صورت تامین بودجه مورد نیاز جهت خرید اقلام و قطعات مهم بخش های دیگر این پالایشگاه در سال آینده تکمیل و راه اندازی خواهد شد و پالایشگاه به صورت کامل در مدار تولید قرار خواهد گرفت.

سعیدیان در ادامه بیان کرد: متخصصان و کارکنان پالایشگاه با برنامه ریزی دقیق و تکیه بر توان داخلی توانسته اند در چرخه ی اقتصادی کشور و شکوفایی آن نقش مهمی را ایفا نمایند.

در ادامه این بازدید ابراهیم جامعی، مدیر مالی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در بودجه ی سال 1401 ، بودجه و اعتبار لازم جهت خرید اقلام دوسالانه این پالایشگاه و همچنین رفع نیاز سایر پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی در این خصوص ادامه داد: امیدواریم با همکاری سازمان برنامه و بودجه و تخصیص و تصویب اعتبارات لازم و اعلام شده، مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر توان و دانش داخلی بتواند همواره در مسیر رشد اقتصادی کشور گام های مهمی بردارد.
(شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰) ۰۸:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید