جزییات خبر

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی:

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در خط مقدم جبهه ی اقتصادی پیشرو هستند

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در خط مقدم جبهه ی اقتصادی پیشرو هستند
(چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰) ۱۱:۱۲

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین یادواره شهدای اداری و کارگری شهرستان کنگان گفت: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در خط مقدم جبهه ی اقتصادی کشور پیشرو هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ یادواره شهدای اداری و کارگری شهرستان کنگان و یادبود شهدای خانواده کارکنان پالایشگاه دهم با حضور مسئولان شهرستان کنگان، مدیران نظامی و انتظامی خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

در ابتدای مراسم سهیل رفیعی، مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای سرافراز کشور گفت: دوام و قوام انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و جانفشانی خانواده ایثارگران است و اکنون این شکوه و عظمت انقلاب اسلامی در جهان به برکت خون شهدا رقم خورده است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: در این روزهای سخت و سرنوشت ساز کشور، جوانان و متخصصان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر توان داخلی و اقدامات شایسته نقش بسیار مهمی را در جبهه ی اقتصادی کشور ایفا می نمایند و همواره پیشرو هستند.

وی در ادامه افزود: شهدا و ایثارگران سعادت را در شهادت جستجو کردند و همه تعلقات خود را رها کردند و رفتند تا کشور پابرجا بماند و اکنون سکان و سرنوشت کشور به دست همین جوانان و متخصصان عرصه ی تلاش و سازندگی می باشد و خوشبختانه جوانان مجتمع در این مسیر گام های مهمی برداشته اند.

رفیعی ادامه داد: این عزیزان با توسل به اهل بیت (ع) و جان‌فشانی خود این انقلاب را تثبیت کردند و هر کاری که بوی خدایی داشته باشد و با ایثار انجام شود اینگونه ماندگار می‌شود.

وی اظهار کرد: همه ما در مدرسه و مکتب شهدا هستیم و عشق الهی، توکل و توسل به اهل بیت (ع)، ایثار و فداکاری را از این مدرسه باید بیاموزیم و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی همواره با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای سرافراز و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در جبهه ی اقتصادی تا اخرین نفس تلاش خواهند کرد.

(چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰) ۱۱:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید