جزییات خبر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی:

اولین یادواره شهید محمد جواد تندگویان در استان بوشهر برگزار شد

اولین یادواره شهید محمد جواد تندگویان در استان بوشهر برگزار شد
(شنبه ۴ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۳۲

اولین یادواره شهید محمد جواد تندگویان در استان بوشهر، با حضور باشکوه مردم شهرستان جم و خانواده کارکنان صنعت نفت و گاز در فرهنگسرای شهرک توحید با همت حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمونین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیر المومنین علی علیه السلام مجتمع در این باره گفت: یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و ما مدیون این دلاوری ها و قهرمانی ها هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: این مراسم با روایتگری ماشاالله شاهمرادی زاده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون و به همت حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری حضرت امیرالمونین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی و پایگاه بسیج کوثر شهرک شهید تندگویان برگزار شد.

وی اضافه کرد: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه های زندگی لازم و ضروری است.


حیدی گفت: هر یک از شهدای دفاع مقدس بزرگوارانی هستند که به خاطر دفاع و پشتیبانی از کیان و شرف ملت ایران از جان خود گذشتند.


حیدی افزود: اجرای گروه سرود، دکلمه خوانی، بیان خاطره و تجلیل از خانواده معظم شهدا، رونمایی از تصویر بازسازی شده شهید محمد جواد تندگویان برای اوبین باز از برنامه های اجرایی این یادواره بود.


در این مراسم امام جمعه و فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام شهرستان جم، جمعی از مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، شهروندان شهر جم و ساکنین مجتمع مسکونی پارس جم در این مراسم یادواره حضور داشتند.



(شنبه ۴ دی ۱۴۰۰) ۱۰:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید