جزییات خبر

رئیس حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی

نقش کلیدی واحد حمل و نقل در تولید و عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی

نقش کلیدی واحد حمل و نقل در تولید و عملیات تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۲۰

رئیس حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که واحد حمل و نقل مجتمع نقش بسیار مهم و حیاتی در حوزه تولید گاز، محصولات و عملیات تعمیرات اساسی ایفا می نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ امان الله خضری با بیان اینکه واحد حمل و نقل یکی از کلیدی‌ترین ارکان سازمان در حوزه‌ی تولید در مجتمع عظیم گازی و چرخه ی اقتصاد کشور می باشد گفت: جابه‌جایی دستگاه‌های مهم در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه های مجتمع، ارسال به‌موقع تجهیزات، قطعات، کالا، سوخت و ...، انتقال بموقع متخصصان و کارکنان در حوزه‌های ستادی و پالایشگاهی از وظایف مهم واحد حمل و نقل مجتمع می باشد.

خضری در ادامه گفت: حمل و نقل ستاد همسو با اهداف کلان و استراتژیک مجتمع علاوه بر خدمات ارائه شده درحوزه‌های تعمیرات اساسی، ایاب وذهاب کارکنان مجتمع؛ عملیات حمل گوگرد تولیدی پالایشگاه ها را نیز برعهده دارد که با انتقال بیش از 700 هزار تن گوگرد در سال نقش کلیدی در کنترل سطح مخازن ذخیره سازی گوگرد پالایشگاه‌ها دارد که منتج به پیش‌گیری از مشعل سوزی گازهای اسیدی می‌گردد.

رئیس حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: واحد حمل و نقل در حوزه تعمیرات ماشین آلات مجتمع نیز درطول یکسال گذشته با انجام بیش از 5000 مورد تعمیرات بر روی خودروها و ماشین آلات مجتمع اعم از خودروهای سنگین، نیمه سنگین، آتش‌نشانی و همچنین خودروهای سبک در اختیار سمت‌های حساس مجتمع توانسته است از ایجاد خلل در تولید پایدار گاز در این حوزه جلوگیری نماید.

وی در ادامه به ثبت رکورد بیشترین ساعت سرویس دهی بدون حادثه ناتوان کننده در سطح مجتمع اشاره نمود و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون با انجام 79 هزار و 116 سرویس دهی کارکنان، بیش از یک میلیون و 249 هزار و 200 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده است.

خضری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و برگزاری دوره های آموزشی جهت کارکنان و رانندگان پرتلاش در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برنامه ریزی مدون و منسجم با هماهنگی واحد های دست اندرکار به منظور ارائه خدمات متناسب با شرایط انتشار ویروس کرونا صورت پذیرفت و خدمات با مطلوبیت، کیفیت و کمیت مناسب همکاران ارائه گردید.

وی یادآور شد: حمل و نقل ستاد در نظر دارد با بکارگیری تکنولوژی و سیسیتم های هوشمند نسبت به ارتقای کیفیت خدمات و سطح رضایتمندی کارکنان اقدام نماید در همین راستا سامانه مدیریت خدمات حمل و نقل در دست تنظیم بوده و با اهتمام همکاران و ادارات ذی ربط انشالله در سال 1401 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.







(سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید