جزییات خبر

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

استفاده 80 درصدی کالاهای ساخت داخل از ابتدای سال تاکنون در پالایشگاه دوم پارس جنوبی

استفاده  80 درصدی کالاهای ساخت داخل از ابتدای سال تاکنون در پالایشگاه دوم پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰) ۱۱:۵۸

استفاده از کالاهای فناورانه، حمایت از دانش‌بنیان‌ها و خدمات ساخت داخل از اولویت‌های پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر بوده و از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت سازندگان داخلی بیش از 80 درصد از کالاهای تولید داخل در این پالایشگاه استفاده شده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین باغبان در این باره گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین تولید کننده گاز و محصولات جانبی در کشور در حال حاضر به بزرگترین حمایت کننده ی شرکت های ساخت قطعات و تجهیزات و کالاهای ساخت داخل تبدیل شده است.

وی با اشاره به توانمندی سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه ی ساخت قطعات و تجهیزات پالایشگاهی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته بیش از 80 درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را از سازندگان داخلی خریداری نماید.

باغبان تصریح کرد: کالاهای ساخت داخل که در این پالایشگاه مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گرفته‌ بیشترین استفاده را در حوزه های مکانیک، برق، ابزار دقیق و مواد شیمیایی به ثبت رسانده است.

مدیر پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی به مهمترین اقلام و تجهیزات داخلی مورد استفاده در این پالایشگاه اشاره نمود و بیان کرد: اقلامی از قبیل؛ الکتروموتورها، گسکت، فلنچ، کارت‌های شبکه، کلیدهای ولتاژ بالا، قطعات و کارت های الکترونیکی ابزار دقیقی شامل سنسورهای پایش وضعیت و مواد شیمیایی کاربردی در بویلرها و ضد خودگی ساخت سازندگان داخلی می‌باشد که در این پالایشگاه در بازه زمانی یاد شده مورد استفاده قرار گرفته است.


(دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰) ۱۱:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید