جزییات خبر

در 8 ماه سال جاری صورت گرفت:

تولید بیش از 21 میلیون و 471 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید بیش از 21 میلیون و 471 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰) ۱۲:۴۳

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در 8 ماه اخیر با تلاش و اقدامات جدید بیش از 21 میلیون و 471 هزار و 228 بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه به تولید رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری با بیان این که فازهای 6، 7 و 8 مجتمع گاز پارس جنوبی با تمام توان در مسیر تولید مستمر و پایدار گاز گام بر می‌دارد گفت: در هشت ماه سال جاری 169 هزار و 975 تن محصول بوتان به تولید رسیده است.

سالاری در ادامه با اشاره به حرکت این پالایشگاه و نقش مهم آن در شکوفایی اقتصاد کشور گفت: در همین بازه زمانی یاد شده از سوی پالایشگاه چهارم، 289 هزار و 484 تن پروپان نیز به سبد تولید افزوده شده است.

به گفته ی مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی، در هشت ماه اخیر از سال جاری بیش از 21 میلیون و 471 هزار و 228 بشکه میعانات گازی نیز تولید شده است.

وی با اشاره به ثبت بهترین عملکرد در حوزه تولید و ایمنی در این مجموعه، ادامه داد: کارکنان و متخصصان پالایشگاه چهارم با پیاده سازی برنامه ها و دستورات ایمنی در تولید پایدار گاز، در هشت ماه گذشته بیش از 12 میلیون و 790 میلیون متر مکعب گاز صادراتی را در کارنامه ی درخشان این پالایشگاه به ثبت رساندند.

سالاری ادامه داد: در همین بازه زمانی یاد شده بیش از 925 میلیون متر مکعب اتان نیز به پتروشیمی بوشهر ارسال شده است.

(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰) ۱۲:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید