جزییات خبر

همسو با تولید پایدار گاز

21 هزار دستور تعمیراتی در 8 ماه گذشته در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی صادر شد

21 هزار دستور تعمیراتی در 8 ماه گذشته در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی صادر شد
(یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۰۴

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در حاشیه بازدید از واحدهای پالایشگاهی گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، بیش از 21 هزار دستور تعمیراتی جهت تامین پایدار گاز و ایمن ثبت و با نظارت کامل و دقیق، با موفقیت انجام شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری با بیان اینکه پالایشگاه چهارم مجتمع همواره با برنامه ریزی دقیق و منسجم در مسیر تولید پایدار گاز گام های بزرگی برداشته بیان کرد: انجام موفقیت‌آمیز بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی در واحدهای فرآیندی پالایشگاه بدون هیچگونه حادثه ناتوان کننده و انسانی در نیمه اول سال‌جاری، یکی دستاوردهای مهم در حوزه ایمنی پالایشگاه چهارم مجتمع می باشد.

وی افزود: ثبت و نظارت بر فعالیت بیش از 21 هزار مجوزکار و دستور تعمیراتی جهت پیشبرد فعالیت های تعمیراتی و پروژه ای پالایشگاه نشان از عزم راسخ کارکنان و متخصصان این پالایشگاه جهت تامین گاز و آسودگی هموطنان عزیزمان در فصول سرد سال دارد.


مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش بی بدیل مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه امنیت و تامین آرامش و رفاه مردم عزیز و حفظ ایمنی کامل در تمامی پالایشگاه های این مجتمع عظیم گازی کشور تصریح کرد: انجام موفقیت آمیز 2 مورد تمرین واکنش در شرایط اضطراری در سطح ERC و مشارکت در برگزاری مانور تخلیه اضطراری منطقه پارس در سطح CMC پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی، نشان از آمادگی بالا و حفظ هوشیاری کامل در این حوزه می باشد.

سالاری ادامه داد: تست و انجام تعمیرات پیشگیرانه بر روی برخی از تجهیزات و سیستم های اطفاء حریق پالایشگاه، تجهیز واحدهای ایمنی و آتش نشانی به دستگاه های گازیاب چند منظوره، راه اندازی اتاق جدید مدیریت بحران پالایشگاه از موارد مهم انجام شده در مسیر افزایش کیفیت ایمنی این پالایشگاه می باشد.




(یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید