جزییات خبر

در هشت ماه سال جاری:

تعهد 90 درصدی انتقال گاز به خط سراسری از پالایشگاه پنجم مجتمع پارس جنوبی

تعهد 90 درصدی انتقال گاز به خط سراسری از پالایشگاه پنجم مجتمع  پارس جنوبی
(شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۳۳

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه کارکنان این پالایشگاه همواره کوشیده‌اند تا از طریق پالایش پایدار و حداکثری و دستیابی به تعهدات تولید نقش به سزایی در تامین حامل های پاک انرژی و مواد اولیه صنایع پائین دستی ایفا نمایند گفت: پالایشگاه پنجم مجتمع در 8 ماهه اخیر، 90درصد تعهد تولید گاز شهری ( متان ) به میزان 12000 ملیون متر مکعب استاندارد دست یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد شفیع موذنی با بیان اینکه حاصل پویندگی جمعی مدیران و کارکنان در سال 1400 نیز همچون سالهای گذشته نتایج ارزشمندی به بار آورده است گفت: تعهد 90 درصدی تولید گاز شهری ( متان ) به میزان 12 هزار ملیون متر مکعب استاندارد در 8 ماه گذشته که 7.4 درصد از کل مصرف گاز سالانه کشور را به خود اختصاص داده است از مهمترین دستاورد کارکنان این پالایشگاه می باشد.

موذنی درباره نقش جوانان شایسته و کارآمد پالایشگاه پنجم در خلق دستاوردهای بزرگ گفت: با همت و اقدامات نوآورانه متخصصان جوان توانستیم از ابتدای سال جاری تا پایان ماه آبان، 333 هزار تن اتان را به تولید برسانیم.

وی در این خصوص ادامه داد: در همین بازه زمانی سال ، 83 هزار تن پروپان و 144 هزار تن بوتان نیز با اقدامات نوآورانه تولید نماییم .

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برای انجام رساندن این مهم در راستای کمک به توسعه پایدار کشورمان که به مفهوم توسعه ای اقتصادی توامان با توجه به توسعه ارزش های اجتماعی و حفاظت از زیست بوم می باشد ، چشم انداز میان مدت این مجموعه نیز " سرآمدی عملیاتی در کلاس جهانی " تعریف شده است که مستلزم همکاری همدلانه ی این تیم بزرگ و راهبری فرایندهای سازمانی و تولیدی به بهترین نحو ممکن می باشد .

موذنی گفت: در 8 ماه سپری شده از سال 1400 ، بیش از 15 ملیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید رسیده و موجبات شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم آورده است.

مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به یکی دیگر از محصولات تولید شده در این پالایشگاه بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه بیش از 29 هزار تن گوگرد دانه بندی شده مرغوب نیز به تولید رسیده است .



(شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰) ۱۰:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید