جزییات خبر

با حضور رئیس امور اچ اس ایی شرکت ملی گاز ایران

آغاز فاز چهارم جایزه نشان تعالی HSE در مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز فاز چهارم جایزه نشان تعالی HSE  در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۱۳

با حضور رئیس امور اچ اس ایی شرکت ملی گاز ایران و روسای واحدهای HSE ستاد شرکت ملی گاز ایران و ارزیابان جایزه نشان تعالی از دانشگاه تهران اجرای فاز سوم و چهارم جایزه نشان تعالی HSE در سطح شرکت ملی گاز ایران از مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدای مراسم افتتاحیه گفت: اجرای فاز چهارم و ارزیابی میدانی جایزه نشان تعالی HSE شرکت ملی گاز ایران با حضور ارزیابان این جایزه در مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز گردیده است.


وی در ادامه گفت: در این دوره از جایزه نشان تعالی HSE بر اساس تکالیف تعیین شده از سوی هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران چهار پالایشگاه از مجموعه مدیریت های مجتمع گاز پارس جنوبی که متشکل از پالایشگاه های اول تا چهارم مجتمع می باشند در این فرایند مهم حضور خواهند داشت و مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.


مسعودنیا در ادامه عنوان داشت: شرکت ملی گاز ایران و مجتمع گاز پارس جنوبی برای نخستین بار است که در این جایزه شرکت می نماید، این ارزیابی در برگیرنده کلیه ابعاد سازمانی از منظر HSE است که دستاوردهای بسیاری را برای مجتمع گاز پارس جنوبی به ارمغان می آورد.

وی ادامه داد: انجام این فرایند مهم فرصت مناسبی برای شناسایی نقاط قابل بهبود در راستای استراتژی های سازمانی و ارکان جهت ساز سازمان از منظر HSE است.

وی گفت: حضور گروه اررزیابی توانمند از دانشگاه تهران در انجام این فرایند فرصت بسیار مناسبی برای رشد تعالی سازمان را در پی خواهد داشت و امیدواریم خروجی و ارزش افزوده بسیار خوب و شایسته ی برای مجتمع گاز پارس جنوبی رقم بزند.

(شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید