جزییات خبر

همسو با ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی

برگزاری کلاس های آموزشی واحد محیط زیست پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در دبستان زندگی شهرستان جم

برگزاری کلاس های آموزشی واحد محیط زیست پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در دبستان زندگی شهرستان جم
(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰) ۰۸:۴۶

واحد محیط زیست پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی، در راستای ارتقاء فرهنگ محیط زیستی در مناطق پیرامونی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در مدرسه " زندگی" شهرستان جم نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کارکنان واحد محیط زیست پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای بستر سازی به منظور ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی در جامعه همزمان با روز جهانی کودک در دبستان زندگی شهرستان جم حضور یافتند و کلاسهای آموزشی را دراستای مصرف بهینه انرزی وبازیافت پسماندها برای دانش آموزان برگزار نمودند.

این کلاسهای آموزشی با حضور دانش آموزان مقطع اول ابتدایی برگزار شد و بیش 30 بسته آموزشی با مفاهیم بازیافت و مدیریت پسماندها به دانش آموزان این مدرسه اهداء گردید.

پالایشگاه سوم در تلاش است تا با همکاری انجمن های زیست محیطی جوامع بومی و محلی و برگزاری کلاسهای آموزشی برای دانش آموزان در جهت بستر سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه اقدامات شایسته ای را بعمل آورد.

در پایان این مراسم مدیر و معلمان مدرسه زندگی از همکاری و خدمات کارکنان واحد محیط زیست در راستای اشاعه فرهنگ زیست محیطی برای آینده سازان و کودکان این مرز و بوم تقدیر بعمل آورده و خواستار ادامه و گسترش همکاری ها در این زمینه گردیدند.

(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰) ۰۸:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید