جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

بمناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

بمناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰) ۱۳:۰۳

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت بیست و سومین سالروز غرورآفرین تاسیس شرکت فاخر مجتمع گاز پارس جنوبی پیام تبریک صادر نمود.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ؛ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، به مناسبت 28 مهرماه ،  بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی متن پیام تبریک به شرح ذیل صادر نمود.

 

به نام خدا

همکاران شریف و ارجمند

 28 مهرماه امسال، بیست و سومین سالروزغرورآفرین تأسیس شرکت فاخر و خوشنام مجتمع گاز پارس جنوبى در سپهر تاریخ ایران اسلامی، یادآورآغازی برای استقلال و خوداتکایی و روزى مبارک و ماندگار است تا با سرافرازی به این میراث ارزشمند ببالیم و شایستگی، نبوغ، خلاقیت و اراده یکایک شما کارکنان کوشا و خدوم را در این مجتمع عظیم قدر بدانیم.

 

بیست و سه سال تلاش و جهاد اقتصادی در راستای نیل به اهداف و چشم اندازهای تولید پایدار و ایمن فقط با توکل بر خداوند و نیز همدلى و هم افزایی مستمر و تکیه همگان بر سرمایه امید، میسر بوده است و تحقق آرزو و اهداف و مأموریت‌های متعالی این مجتمع نیز با تلاش پیوسته و کوشش مضاعف و باور به دانش خلاق و بومی، ممکن و میسور خواهد بود.

 

همکاران ارجمند و گرامی

 

خدای بزرگ را شاکریم که در سایه لطف بیکران او در طول این سال‌ها، با زحمت و پایمردی شماکارکنان سختکوش، پرچم عزت و اقتدار در مجتمع پویا و پرافتخار پارس جنوبی، همواره افراشته بوده و با نگاه عمیق و علمی تان به چالش ها و تنگناهای موجود، مسئولیت پذیری در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی در قبال جامعه محلی و پیرامونی، گام‌های سترگ و ستودنی برداشته، اهتمام ارزشمندتان را در راستای تحقق و تضمین استمرار تولید پایدار شاهد بوده ایم.

 

اینجانب فرصت را مغتنم دانسته در آستانه سالروز تاریخی و فرخنده تأسیس این سازمان عظیم و این بنیاد نام و نشان‌دار، ضمن ابراز مراتب قدردانی و سپاس از مساعی بیدریغ همه نقش آفرینان مؤثر و بالنده دیروز و امروز خانواده بزرگ پارس جنوبی در همه سطوح عملیاتى، پشتیبانى، رفاهى و اجتماعى در مجموعه‌هاى پالایشگاهى و ستادى،مراتب تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به یکایک شما عزیزان و از جمله خانواده های همیشه همراه و شکیبایتان ابراز می‌نمایم  و برهمگى درود مى‌فرستم.

 

امید دارم که با مساعدت رحمت الهى، هر روز موفق تر از دیروز، شاهد شکوفایی و شهرت این مجتمع، در تراز ملى و جهانى بوده، فردا و آینده را با رنگ و رونق ارزشمندتری پیش رو داشته باشیم.

 

با آرزوى توفیق، سعادت و سلامت

 

هادی هاشم زاده فرهنگ

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبى

 

(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰) ۱۳:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید