جزییات خبر

سال گذشته رخ داد؛

تولید بیش از 16 میلیون مترمکعب گاز صادراتی در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید بیش از 16 میلیون مترمکعب گاز صادراتی در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۰۷:۰۳

با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و انجام اقدامات نوآورانه، در سال 99، بیش از 16 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه دهم این مجتمع، فرآورش شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سهیل رفیعی، مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب، اظهار داشت: به همت کارکنان و متخصصان این پالایشگاه، با وجود شرایط سخت تحریم صنعت نفت و گاز کشور، تلاش کردیم در جهت پایداری تولید گاز در پالایشگاه دهم، بیش از 16 میلیون متر مکعب گاز صادراتی تولید کنیم.

وی ادامه داد: سایر محصولات پالایشگاه دهم نیز از اهمیت بسیار بالایی یرخوردار است که با اراده و همت مضاعف تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی در این پالایشگاه، به رقم تولید بسیار مطلوبی دست یافته‌ایم.

رفیعی خاطرنشان کرد: در سال 99 بیش از 383 هزار تن اتان، 446 هزار تن پروپان، 319 هزار تن بوتان،233هزار تنLPG گرم، 18 میلیون بشکه میعانات گازی و 88 هزار تن گوگرد در پالایشگاه دهم پارس جنوبی تولید شد.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در خاتمه، عنوان داشت: با توجه به سرمایه‌های انسانی جوان، متخصص و متعهدی که در این پالایشگاه وجود دارد، امید است در سال 1400 با توجه به شعار سال؛ تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، بتوانیم در عرصه تولید گاز کشور گام های مؤثر و بلندی برداریم.


(چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۰۷:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید