جزییات خبر

همزمان با شب های قدر

ارسال کمک های انسان دوستانه پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به مناطق زلزله زده سی سخت

ارسال کمک های انسان دوستانه پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به مناطق زلزله زده سی سخت
(دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۰۹:۳۷

همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) کمک های مؤمنانه و انسان دوستانه کارکنان پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی، در قالب صد بسته معیشتی، به مردم زلزله زده شهر سی‌سخت ارسال و اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد نعمتیمسئول هیئت امنا خیریه پالایشگاه دهم در این باره گفت: از لحظه وقوع زلزله در شهر سی‌سخت و اتفاق این بلای طبیعی، کارکنان دلسوز و زحمتکش پالایشگاه دهم برآن شدند تا به اندازه وسع و توان خود، گامی هرچند کوچک جهت همدردی و یاری هموطنان خود بردارند.

نعمتی در ادامه عنوان داشت: پس از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان پالایشگاه دهم و جمع بندی آنها، از طریق ارتباط گرفتن با مسئولین و معتمدین محلی در شهر سیسخت، در صدد شناسایی افراد بی بضاعت و آسیب دیده از زلزله برآمدیم و نهایتا" همزمان با ایام شهادت مولای محرومان و مظلومان امیرالمؤمنین علی علیه السلام و لیالی قدر، این بسته های معیشتی جهت توزیع به شهر سی‌سخت ارسال شد.

محمد نعمتی خاطرنشان کرد: از اینکه در مجموعه ای کاملا صنعتی که مآموریت اصلی کارکنان آن پایداری تولید گاز کشور می باشد، شاهد این روحیات نوع دوستی و و همدلی و اقدامات داوطلبانه اینچنینی هستیم، به خود می بالیم و از همه کسانی که با جان و دل ما را در این امر خداپسندانه یاری کردند، کمال تشکر و امتنان را دارم.
(دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۰۹:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید