جزییات خبر

در دوازدهمین دوره نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه

بازدید مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از غرفه ی کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر

بازدید مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از غرفه ی کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر
(سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۰۶

در حاشیه ی دوازدهمین دوره نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه ، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و هئیت همراه از غرفه کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید مهدی موسوی، مدیر این کانون با ارائه گزارشی کامل هدف از تاسیس این سازمان مردم نهاد که بصورت رسمی در وزارت کشور ثبت گردیده را ایجاد کانال ارتباطی و حلقه واسط بین جامعه پیرامونی و مردم با صنعت نفت وگاز عنوان نمود.

وی در این بازدید عنوان داشت: اعضای این کانون متشکل از متخصصین صنعت نفت و گاز بوده که بصورت خود جوش تجربیات کاری خود را در اختیار جوانان جویای کار قرار داده تا بتوانند تسهیلگر ورود آنان به صنعت باشند.

وی ادامه داد: با حضور جوانان فعال و پرتلاش کانون در پنجمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت این سازمان مردم نهاد موفق به کسب سپاسنامه از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران شد.

در ادامه ی این بازدید که با حضور مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی همراه بود، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: امیدواریم با برپایی چنین نمایشگاه های شرکت های دانش بنیان بتوانند به صورت شایسته توانمندی ها و دستاوردهای خود را نمایش دهند.

مسعود زردویان در ادامه به فعالیت چشمگیر کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر اشاره نمود و عنوان داشت: شرکت ملی گاز ایران در مسیر ارتقاء مسئولیت های اجتماعی و جامعه ی پیرامونی خود با تلاش و جدیت گام بر می دارد و پشتیبان جوانان خلاق با دانش نوآورانه می باشد.

زردویان یادآور شد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال های اخیر توانسته بیشترین سهم استفاده از قطعات، تجهیزات و دانش بومی را به خود در منطقه اختصاص دهد و این مهم با گام های پرشتاب به سمت جلو در حرکت خواهد بود.


(سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹) ۱۲:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید