جزییات خبر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی ع مجتمع گاز پارس

گام های مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر شکوفایی انقلاب اسلامی

گام های مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر شکوفایی انقلاب اسلامی
(دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹) ۰۸:۲۰

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی (ع) به مناسبت آغاز دهه ی فجر شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: متخصصان و کارکنان مجتمع عظیم گازی کشور با تمام توان و با تکیه بر دانش بومی در مسیر شکوفایی و رشد اقتصادی کشور گام بر می دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ابراهیم غریبی، در دیدار با مدیران ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت آغاز دهه ی فجر شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب یک پدیده الهی بود که لرزه بر اندام مستکبران دنیا انداخت و دستان پلیدی که به سمت این کشور بود را برای همیشه کوتاه و قطع کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر سه عنصر ایمان، وحدت و رهبری همیشه پیروز است و اکنون این جوانان روشنفکر و متخصصان داخلی مجتمع گاز پارس جنوبی با عزمی راسخ در مسیر اقتدار و سربلندی کشور حرکت می کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی کشورمان به دستاوردهای زیادی در بخش‌های مختلف دست یافت و یکی از مهمترین این دستاوردها پارس جنوبی می باشد که اکنون این منطقه به بزرگترین قطب اقتصادی کشور تبدیل شده است.

وی ادامه داد: به خود می بالیم که پالایشگاههای مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون به دستان توانمند فرزندان این مرز و بوم اداره می گردد و هر روز شاهد جدیدترین توانمندی در حوزه های مختلف پالایشگاهی هستیم.

غریبی در پایان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه طلایی تاریخ ملت باصلابت ایران است که به دست معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و به دست فرزندانش امروز قوی تر از هر زمان دیگری به راه خود ادامه می‌دهد.





خبر
(دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹) ۰۸:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید