جزییات خبر

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد؛

تولید 14 میلیون و 842 هزار بشکه میعانات گازی

تولید 14 میلیون و 842 هزار بشکه میعانات گازی
(دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹) ۰۸:۳۶

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تا پایان مهرماه بیش از حدود 14 میلیون بشکه میعانات گازی تولید شده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی چابوک، مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه فازهای 20 و 21 در بهترین شرایط عملیاتی در حال تولید محصولات گازی هستند، گفت: این پالایشگاه تا پایان مهرماه نزدیک به 360 هزار تن پروپان تولید کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون پالایشگاه هشتم 100 درصد تعهدات خود را در زمینه تولید انجام داده است، اظهار داشت: میزان بوتان تولیدی این پالایشگاه در این بازه بیش از 265 هزار تن بوده است.

چابوک در ادامه به تولید محصول با ارزش میعانات گازی در فازهای 20 و 21 اشاره کرد و افزود: این فازها در این مدت نزدیک به 14 میلیون و 842 هزار بشکه کاندنسیت نیز تولید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای افزایش کیفیت و کمیت تولید محصولات همواره برنامه‌های بهبود در پالایشگاه هشتم در حال انجام است، گفت: راه‌اندازی سیستم Polishing محصولات پروپان و بوتان در جهت افزایش کیفیت محصول استراتژیک LPG در سال جاری انجام شده است.

وی در این خصوص افزود: تکمیل راه‌اندازی واحد سردسازی و ذخیره‌سازی LPG و ذخیره سازی کامل محصولات پروپان و بوتان نیز از جمله اقدامات مؤثر در بهبود تولید این محصولات با ارزش است.
خبر
(دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹) ۰۸:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید