جزییات خبر

رئیس کنترل و تدارکات کالای پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

تامین بیش از 60 درصد از قطعات و تجهیزات داخلی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با توان سازندگان داخلی

تامین بیش از 60 درصد از قطعات و تجهیزات داخلی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با توان سازندگان داخلی
(شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹) ۱۲:۵۷

مجتمع گاز پارس جنوبی بازار هدف و بسیار مناسبی برای شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان قطعات و تجهیزات داخلی می باشد و با برنامه ریزی صحیح، مدون و استراتژیک می‌توان زیر ساخت های صنعتی و اقتصادی کشور را ترسیم نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن نصیری، رئیس کنترل و تدارکات کالای پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به تحریم های ناجوانمردانه اکنون یک فرصت طلایی جهت شرکتهای سازندگان داخلی و متخصصان پرتلاش در این حوزه محقق شده است که این معادله را به سمت اهداف آرمانی سوق داده شود.

وی در ادامه عنوان داشت: متخصصان و کارکنان پرتلاش پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته اند با تکیه بر توان داخلی، دانش روز و اقدامات نوآورانه سازندگان داخلی بسیاری از قطعات و تجهیزات مورد نیاز این پالایشگاه را در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن تامین نمایند.

نصیری با اشاره به این مهم عنوان داشت: قطعات و تجهیزاتی از قبیل انواع فیلترها ، گسکت ها ، لوله ها ، ورق ها، انواع شیرالات صنعتی با دانش نیروهای جوان وسازندگان داخلی ساخته و در این پالایشگاه مورد استفاده و نصب قرار گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: قطعات و تجهیزاتی دیگر نیز از قبیل گیج ها ، بشکه ها ، کپسول اتش نشانی، اتصالات صنعتی، تله بخار ، فلنج و پلیتها، انواع مواد شیمیایی، پمپ ها و قطعات آن ، برخی تجهیزات آمازیشگاهی ، برخی تجهیزات کمپرسور، الکترولایزر ،انواع کابل ها ، برخی تجهیزات ابراز دقیق ، برخی تجهیزات برقی و .... نیز با همت سازندگان داخلی محقق شده است.

مجتمع گازی بزرگ کشور، اکنون پیشرو در حوزه ساخت قطعات و تجهیزات داخل می‌باشد و این مجتمع عظیم گازی کشور به دلیل پتانسیل‌های بسیار بالا در اولویت اول ساخت تجهیزات قرار دارد.
وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده و تولیدکنندگان داخلی باید در سایه‌ى همدلی و انسجام بتوانند پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی را به یک بازار بزرگ صنعتی تبدیل نمایند.

نصری گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان پرچمدار تولید گاز و حمایت از سازندگان و شرکت های دانش بنیان در کشور تبدیل شده و این مسیر تا رسیدن به آرمان های بزرگ ادامه خواهد داشت.




خبر
(شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹) ۱۲:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید