جزییات خبر

نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی

مجتمع گاز پارس جنوبی نقش سازنده در تولید، اقتصاد و اشتغال دارد

مجتمع گاز پارس جنوبی نقش سازنده در تولید، اقتصاد و اشتغال دارد
(دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹) ۱۲:۰۳

نماینده ی مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با توجه به مهارت آموزی جوانان مناطق و شهرستان های همجوار، نقش سازنده در تولید، اقتصاد و اشتغال ایفا می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان ، جم و عسلویه در نشست مشترک که با حضور معاون وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه سوم برگزار شد عنوان داشت: مهارت آموزی یکی از مهمترین حلقه های اشتغال در منطقه ی پارس جنوبی می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی توجه ویژه ی به ارتقای توان نیروهای شاغل در صنعت گاز و پالایشگاه های پارس جنوبی دارد و این مهم نشان از همت والای مدیران این مجموعه بزرگ دارد.

احمدی، جذب و ارتقای توانمندی نیروهای شاغل در صنعت را یک ضرورت دانست و بیان کرد: در ایران از نظر علمی ضمن ایجاد دانشگاه ها، مراکز علمی زیادی راه اندازی شده است و این مراکز آموزش عالی باید به یک حلقه ی تحت عنوان حرفه آموزی و مهارت آموزی متصل شوند.

وی علم آموزی و مهارت آموزی را زمینه ی توسعه و پیشرفت جامعه دانست و تاکید کرد: با برنامه ای که سازمان آموزش فنی و حرفه ای تدوین و عملیاتی کرده و بر اساس ظرفیت های استان ها در مناطق و بخصوص منطقه پارس جنوبی و همکاری سازنده و بسیار خوب مجتمع گاز پارس جنوبی دپارتمان ملی مهارت اجرایی و راه اندازی شده است.

نماینده ی مردم شهرستان های جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخاب دپارتمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه صنایع گاز فرصت خوبی برای مناطق صنعتی فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین نیروهای فنی مورد نیاز تمامی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی های مستقر در منطقه این دپارتمان تخصصی که راه اندازی شده است نقش مهمی در مهارت آموزی و اشتغال زایی جوانان شهرستان های همجوار دارد.

وی با بیان اینکه این اقدام بسیار ارزشمند در آموزش فنی و حرفه ای ایجاد شده است تصریح کرد: حمایت و استقبال مجتمع گاز پارس جنوبی از ظرفیت آموزش فنی و حرفه ای ستودنی است.

حجت الاسلام موسی احمدی با تاکید بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین وزارتخانه ها و سازمان ها در پذیرش همدیگر در استفاده از ظرفیت ها بیان کرد: با ایجاد هم افزایی بین وزارتخانه ها اهداف مورد نظر در توسعه و پیشرفت محقق می شود.


خبر
(دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹) ۱۲:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید