جزییات خبر

رئیس بهره برداری پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی ؛

رشد 240 درصدی تولید پروپان فاز 19 تا پایان سال

رشد  240 درصدی تولید پروپان فاز 19 تا پایان سال
(یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۴۳

با تلاش گروهی و خرد جمعی تمامی متخصصان و کارکنان، رشد 240 درصدی تولید پروپان در فاز 19 مجتمع گاز پارس جنوبی تا پایان سال تحقق خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد نعمتی، رئیس بهره برداری پالایشگاه دهم با بیان اینکه ایجاد تغییرات فرآیندی و راه اندازی و تکمیل واحدهای مختلف فاز 19 باعث رشد چشمگیر محصولات شده است، اظهار داشت: با تکمیل مراحل پیش راه اندازی و راه اندازی توربو اکسپندرهای فاز اول، ردیف های گازی اول و دوم در مرداد ماه تولید محصولات با ارزش پروپان و بوتان به ترتیب به میزان 350 و 70 تن در روز افزایش یافته که با توجه به میزان تولید روزانه قبلی افزایش 70 و 35 درصدی پروپان و بوتان را به همراه داشته است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، توربواکسپندرهای فاز دوم، ردیف های گازی سوم و چهارم، به ترتیب در نیمه اول شهریور و پاییز امسال به مرحله بهره برداری خواهد رسید که در مجموع میزان کل تولید پروپان به 1700 تن در روز و بوتان به 1000 تن در روز می رسد.

به گفته نعمتی؛ با این میزان تولید شاهد رشد 240 درصدی در پروپان و 70 درصدی در مجموع بوتان خواهیم بود
شایان ذکر است تمام مراحل نصب، پیش راه اندازی و راه اندازی این تجهیزات توسط شرکت های داخلی و با همکاری و تکیه بر توان نیروهای متخصص پالایشگاه دهم انجام گردید و در سال جهش تولید گام بزرگی در راستای افزایش تولید اتان، پروپان و بوتان و ایجاد ارزش افزوده برداشته شد.

1
خبر
(یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید