جزییات خبر

با دانش و توان داخلی

نصب و راه اندازی سامانه هوشمند آتش نشانی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

نصب و راه اندازی سامانه هوشمند آتش نشانی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹) ۱۳:۱۵

تابلو هوشمند آتش نشانی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای بهبود واکنش در شرایط اضطراری با تلاش متخصصان و کارکنان این پالایشگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ نیما حجازی، رئیس آتش نشانی پالایشگاه سوم با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند اتش نشانی, گامی بزرگ در راستای بهبود واکنش در شرایط اضطراری که از اهداف استراتژیک سازمان می باشد برداشته می شود.

وی در ادامه افزود: لزوم پایش شبکه آب آتش نشانی و تجهیزات ثابت مستقر در سایت صنعتی و همچنین پایش شرایط جوی و محیطی از علل اصلی طراحی و ساخت این سامانه هوشمند است که در مجاورت با سیستمهای کنترلی قبلی مستقر از زمان طراحی پالایشگاه می تواند دید کامل و جامعی دراختیار مدیران و مسئولین مربوطه به ویژه در فازهای پیش و در حین بحران و کنترل عملیات در بازه های تعمیراتی قرار دهد .

این مقام مسئول پیرامون طراحی و ساخت تابلو هوشمند جدید آتش نشانی گفت: طراحی این سامانه بصورت باز در نظر گرفته شده است که با این ویژگی قابلیت افزودن بخشها و تجهیزات جدید و بالابردن قابلیت و کارایی سیستم در آینده وجود خواهد داشت.

حجازی در پایان خاطرنشان کرد: مراحل طراحی ، ساخت و اجرای این سامانه با کمک شرکتهای دانش بنیان و با همکاری واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات پالایشگاه سوم و با حمایت کامل مدیریت محترم پالایشگاه و واحد پدافند غیر عامل به سرانجام رسیده است.
11
(چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹) ۱۳:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید