جزییات خبر

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی

عید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد و ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام محور وحدت در جامعه است

عید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد و ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام محور وحدت در جامعه است
(شنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۵۲

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: عید بزرگ غدیر بهترین فرصت برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و عموم مردم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن نوروزی؛ رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسبت عید بزرگ غدیر خم گفت: آنچه مسلم است این که عید بزرگ غدیر، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم و یک تفکر اصیل در سطح جامعه و عموم مردم است.

نوروزی در ادامه عنوان داشت: غدیر موجب کمال و صراط مستقیم است، غدیر یعنی تبلیغ دین، تبلیغ سعادت و تبلیغ وحدت در جامعه ی بزرگ اسلام و همواره این مهم باید پاس داشته شود.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ولایتی که در غدیر عنوان یک جریان کارآمد در اداره جامعه و تربیت انسان است برای تدوام این امر مهم باید آن را درست شناخت و در مسیر آن حرکت و با آن زندگی کرد.

نوروزی گفت: واقعه غدیر برزگترین و بی‌نظیرترین رخداد تاریخ است، به اندازه ای این جریان مهم، نقش آفرین و منشاء تحول عظیم در سرنوشت بشریت است که سر آغاز فصل جدیدی در زندگی فردی و اجتماعی محسوب می شود؛ زیرا در روز غدیر اکمال دین، اتمام نعمت، یأس کافران دین اسلام نزذ خداوند صورت گرفت.

وی یادآور شد: اسلام دین اخوت وبرادری است پیامبر هم در مقاطع گوناگون آن را بر قرار کرد و بر آن تاکید فرمود در غدیر هم جلوه زیبایی از اخوت آشکار شد این امر برای زدودن کامل کینه‌ها و دشمنی‌ها و ایجاد پیوند ایمانی به جای پیوندهای قومی و نژادی بین مسلمانان نقش به سزایی دارد.

نوروزی در پایان گفت: امروز باید با استفاده از همه امکانات از جمله فضای مجازی پیام غدیر برای جهانیان تبیین شود و موضوع ولایت‌مداری، ایستادگی در مقابل استکبار، عدالت اجتماعی مهمترین پیام غدیر است.


خبر
(شنبه ۱۸ اَمرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید