جزییات خبر

با هدف حفظ آمادگی و مواجهه با شرایط اضطراری؛

تمرین واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

تمرین واکنش در شرایط اضطراری در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹) ۰۹:۰۳

در راستای آمادگی کامل پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی تمرین واکنش در شرایط اضطراری با مشارکت تمامی تیم های علمیاتی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی اکبر کسروی در این باره عنوان داشت: به منظور حفظ امادگی و مواجهه با شرایط اضطراری، تمرین واکنش در شرایط اضطراری در سطح B با موضوع حریق روی 143-T-101Aپالایشگاه هفتم در تاریخ 20/03/1399 درساعت 10:00 برگزار گردید.

کسروی در ادامه خاطرنشان کرد: این تمرین طبق برنامه ریزی و سناریوی پیش بینی شده اطفا حریق در مخزن 143 با در نظر گرفتن کلیه الزامات و رویه های مرتبط با کووید 19 و رعایت فاصله اجتماعی انجام شد.

وی در ادامه به مهمترین هدف از انجام این تمرین گفت: ارزیابی نحوه عملکرد تیم های تمرین در شرایط اضطراری پالایشگاه ، وضعیت حضور تیم های معین ، بررسی وضعیت ارتباطات و اطلاع رسانی در شرایط اضطراری و بررسی الزامات فرایندی مرتبط ، مهمترین اهداف در این تمرین می باشد.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: فازهای 17 و 18 مجتمع گاز پارس جنوبی با امادگی کامل جهت تولید و فرآورش گاز در سال جهش تولید و با رعایت دقیق مسائل ایمنی و بهداشت با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا گام بر می دارد و امیدواریم بتوانیم در مسیر رشد و سربلندی کشور گام برداریم.

در پایان تمرین؛ جلسه ارزیابی عملکرد تمرین با حضور اعضاء هسته مدیریت واکنش در شرایط اضطراری پالایشگاه هفتم و با حضور رییس پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع و با حضور ارزیابان محترم برگزار و موارد قابل بهبود نیز بررسی و صورتجلسه گردید.



خبر
(شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹) ۰۹:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید