جزییات خبر

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار در مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۰

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: دوازدهمین دوره ی مسابقات مقدماتی بهار در بهار ویژه ی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن نوروزی در مراسم افتتاحیه مسابقات بهار در بهار ویژه ی کارکنان مجتمع گفت: دوازدهمین دوره از مسابقات بهار در بهار شامل: قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بازه زمانی 2 روز در نمازخانه ی ساختمان ستاد برگزار شد.

وی در ادامه عنوان داشت: این مسابقات شامل رشته های قرائت ترتیل ، تحقیق ، حفظ 5 جزء ، حفظ 10 جزء ، حفظ 15 جزء، حفظ 30 جزء، و مفاهیم قرآن کریم، در بخش کارکنان می باشد.

نوروزی در ادامه خاطرنشان: این دوره از مسابقات با حضور دو داور و کارشناس آقایان سید عطا لله حسینی و سید حبیب الله حسینی از بوشهر، و دو کارشناس ویژه ی بانوان خانم سمیرا ملکی و اعظم محمدی از دارالقران شهر پارسیان به اجرای این مسابقات پرداختند.

وی با اشاره به موفقیت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسابقات بهار در بهار شرکت ملی گاز در سال گذشته افزود: سال گذشته شاهد موفقیت کارکنان و خانواده سازمان مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب رتبه‌های برتر بودیم وانتظار است به قوه الهی در مسابقات پیش رو شاهد درخشش بیشتر عزیزان در این فضای عطرآگین معرفت و حکمت باشیم.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان گفت: امید است این جوشش و رویش قرآنی و انگیزه‌های معرفتی، همیشه در مجتمع گاز پارس جنوبی مستمر باشد و از زلال کتاب حکمت و علوم عترت بهره‌مند باشیم.

1
1


خبر
(چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید