جزییات خبر

نشست مشترک رئیس سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل HSE وزارت نفت و مدیران پالایشگاه اول پارس جنوبی

ارزیابی میزان استقرار دستور العمل ها و بخشنامه های ابلاغی مرتبط با شیوع کووید 19

ارزیابی میزان استقرار دستور العمل ها و بخشنامه های ابلاغی مرتبط با شیوع کووید 19
(یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹) ۰۸:۴۸

در بازدید و نشست مشترک رئیس سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل HSE وزارت نفت با مدیران پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی، میزان استقرار دستور العمل ها و بخش نامه های ابلاغی مرتبط با شیوع بیماری منحوس کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ ارزیابی میزان استقرار دستور العمل ها و بخشنامه های ابلاغی مرتبط با شیوع کوید 19 با حضور شهرام احمدی رئیس سیاست گذاری و برنامه ریزی و سید حمیدرضا منابری رئیس بهداشت شغلی اداره کل HSE وزارت نفت در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی انجام گرفت.

در ابتدای این نشست، مهرداد عبدی سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مهمترین برنامه ها وچالش های مبارزه با این بیماری را تشریح و برنامه ها و اقدامات صورت گرفته را از نخستین روزهای شیوع این بیماری در منطقه ارائه نمود.

وی حفظ سلامت کارکنان را با اجرای بخشنامه ها و دستورالعملهای ابلاغی وزارت نفت از اولویتهای مهم پالایشگاه اول برشمرد و گفت: مدیران این پالایشگاه دستور العمل های ابلاغی را با دقت و با برنامه ریزی بسیار منظم اجرا نموده و در مسیر حفظ سلامت کارکنان با تمام تلاش گام بر می دارند.

در ادامه شاهسونی سرپرست HSEپالایشگاه اول گزارش تصویری از عملکرد پیشگیری و مقابله با شیوع کووید19 وهمچنین اقدامات صورت گرفته در بازه تعمیرات اساسی پالایشگاه اول بیان نمود.

مسعودنیا رئیس HSE مجتمع گاز پارس جنوبی، در این نشست به تشکیل جلسات کمیته سلامت مجتمع و اجرای مصوبات آن اشاره کرد.

در بخشی از جلسه منابری رئیس بهداشت شغلی اداره کل HSE وزارت نفت بر لزوم تداوم برنامه های پیشگیری از کووید19 باتوجه به پیش بینی های شیوع بیماری تا پایان سال تاکید داشت.

در پایان نشست احمدی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته ولزوم اجرای برنامه های کنترلی، نحوهی تهیه دستورالعمل ها و بخشنامه را توضیح داد.


خبر
(یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹) ۰۸:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید