جزییات خبر

سرپرست مخابرات مجتمع گاز پارس جنوبی

اقدامات ارزشمند در مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت

اقدامات ارزشمند در مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت
(سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۲۵

سرپرست مخابرات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، اقدامات بسیار ارزشمندی به‌ منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در واحد ICT مجتمع گاز پارس جنوبی اجرایی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ شهرام وطن خواه در این باره گفت: مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده در واحد ICT مجتمع گاز پارس جنوبی شامل پیشگیری، آمادگی و مقابله اجرا شدند که در انجام این اقدام‌ها همکاری و هم‌افزایی بسیار خوبی بین تمامی واحدهای ستادی و پالایشگاهی و شهرک های مسکونی مجتمع وجود داشته است.

وی با بیان اقدامات مهم انجام شده واحد مخابرات مجتمع در خصوص شهرک های مسکونی خاطرنشان کرد: تقویت بستر ارتباطی بین مجتمع و شهرک های مسکونی با توجه به حضور بیشتر همکاران در شهرک ، نصب و راه اندازی سیستم شبکه داخلی و اتوماسیون اداری برای مدیران ساکن مجتمع با رعایت کامل دستورالعمل های امنیت ارتباطات و اطلاعات، دو اقدام مهم در این راستا می باشد.

وطن خواه بیان کرد: ایجاد زیرساخت و راه اندازی نرم افزار ویدیو کنفرانس برای مدیران و روسا و سرپرستان زیر مجموعه در ستاد و پالایشگاه ها جهت برگزاری جلسات ایمن و غیر حضوری یکی از گام های بزرگ در مقابله با این ویروس منحوس می باشد.

سرپرست مخابرات مجتمع در ادامه با اشاره به اهمیت بالای آموزش نیروهای انسانی در مجتمع عنوان داشت: ایجاد بستر ویدیو کنفرانسی اینترنتی برای کلاسهای آموزشی برون سازمانی و برگزاری جلسات غیر حضوری با شرکتهای برون سازمانی و همچنین وبینارهای مورد نیاز و فراهم کردن استفاده از بستر اینترنتی ساکنین برای استفاده از مسابقات مختلف فرهنگی ارائه شده توسط واحد روابط عمومی گام های موثر انجام شده در این حوزه می باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: تجهیز سالن کنفرانس ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی به ویدیو کنفرانس برای ارتباط جلسات مدیران با مدیران شرکت ملی گاز و دیگر پالایشگاه های گاز در کشور یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این خصوص می باشد.

وطن خواه در پایان ضمن تشکر از رهنمودها و حمایت های سرپرست واحد مخابرات و فناوری اطلاعات مجتمع خاطرنشان کرد: واحد مخابرات مجتمع در سایه همدلی و تکیه بر توان و دانش بومی جهت شکوفایی تولید پایدار در سال "جهش تولید " گام های بسیار موثری بر خواهد داشت.


خبر
(سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹) ۰۷:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید