جزییات خبر

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

شاخص قابلیت اطمینان فازهای 17 و 18 به 99.4 رسیده است

شاخص قابلیت اطمینان فازهای 17 و 18 به 99.4 رسیده است
(یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۰۷:۲۶

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با انجام اقدامات موثر و برنامه ریزی دقیق شاخص قابلیت اطمینان فازهای 17 و 18 به 99.4 رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن اسعدی؛ مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی گفت: با توجه به رویکرد تفکر سیستمی و تمرکز بر برنامه‌ریزی فعالیت‌ها در کسب موفقیت‌ها در همه ادارات پالایشگاه هفتم؛ شکل‌گیری تیم تحلیل سیستم‌ها در پالایشگاه قبل از فرآیند تحویل و تحول از سال 94 آغاز شد.


وی افزود: به عنوان تنها پالایشگاه جدید تحویل و تحول شده به مجتمع در سال 1397؛ بطور داوطلبانه در برنامه‌ریزی مدیریت استراتژیک مجتمع ورود و نتایج عملکردی رو به رشدی را در سال 97 تجربه کردیم.


اسعدی اظهار داشت: علیرغم وجود فعالیت‌های باقی مانده طرح؛ نواقص و پانچ ها، با تلاش‌های همه جانبه و فراگیر همه همکاران در پالایشگاه؛ خوشبختانه همه شاخص‌ها در سال 98 نیز روند رشد و بهبود خود را ادامه دادند.


مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی با بیان این مطالب گفت: در سال گذشته شاخص قابلیت اطمینان به 99.4 ارتقا یافته است.


وی افزود: شاخص حوزه تولید بخصوص تحقق محصولات با ارزش افزوده پروپان و بوتان نیز افزایش چشمگیری داشته است.


به گفته اسعدی؛ شاخص میزان رضایت‌مندی مشتریان نیز به 96.53 ارتقا یافته است و شاخص های HSE؛ نگهدشت و کیفیت محصولات نیز روند صعودی داشته‌اند که همواره تمام تلاش خود را برای ادامه این روند نیز سال جاری بکار خواهیم بست.

خبر
(یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۰۷:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید