جزییات خبر

سرپرست مدیریت پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

اولویت، حفظ کامل سلامت متخصصان و کارکنان است

اولویت، حفظ کامل سلامت متخصصان و کارکنان است
(دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۰:۱۵

سرپرست مدیریت پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برای حفظ جان کارکنان پالایشگاه دهم تمامی برنامه ها ی دقیق ایمنی و بهداشت را پیاده سازی کرده ایم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سهیل رفیعی ، سرپرست مدیریت پالایشگاه دهم در این باره عنوان داشت: بیش از دو ماه است که ویروس کووید – 19 کل دنیا و ایران را درگیر خود نموده است و بسیاری از فعالیت ها و اقدام های اقتصادی در کنار زندگی روزمره هموطنان را تخت تاثیر خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این مدت متخصصان و کارکنان پالایشگاه دهم با وجود محدودیت های اعمال شده برای حفظ جان و سلامت کارکنان، روند تولید خود را بی وقفه ادامه داده و امیدواریم این مهم در سال جاری خوش بدرخشد.

رفیعی در ادامه خاطرنشان کرد: اکنون کارکنان پالایشگاه دهم بدون توقف تولید در خط مقدم مقابله با کرونا اقدامات شایسته ی را انجام داده و در سال جهش تولید برنامه ریزی های لازم را در این خصوص به کار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به بخش های مهم اجرایی و همسو با این بیماری در پالايشگاه دهم عنوان داشت: این اقدامات در سه بخش اصلی شامل آموزش و فرهنگ‌سازی، اقدامات پیشگیرانه و اقدامات عملی برنامه ریزی و اجرایی گردیده است.

آموزش و فرهنگ سازی های لازم در خصوص شیوع ویروس کرونا

به گفته ی رفیعی، برگزاری دوره های آموزشی برای گروه‌هایی که پرخطر، اطلاع رسانی از طریق تهیه، نصب و توزیع بنر، پوستر، پمفلت و بروشورهای آموزشی، استفاده از ظرفیت سیستم های الکترونیک مانند شبکه های مجازی و اینترانت مجتمع و حذف کلاس‌های آموزشی حضوری از جمله اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و فرهنگ سازی می باشد.


برگزاری کمیته های سلامت اضطراری پی در پی باحضور تمامی مدیران واحدها و تعیین دستور کار برای واحدهای مختلف و پیگیری اقدامات مربوطه از جمله اقدامات پیشگیرانه در پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.


خرید مواد اولیه و تهیه محلول های ضد عفونی کننده


سرپرست مدیریت پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به خرید مواد اولیه و تهیه و تامین مواد ضدعفونی کننده اشاره نمود و گفت: خرید مواد اولیه و تهیه محلول های ضد عفونی کننده دست و گند زدایی سطوح مطابق با دستورالعمل های وزارت بهداشت با نظارت واحد آزمایشگاه پالایشگاه و پزشک کلینیک، توزیع پک های بهداشتی بین کارکنان،انجام تب سنجی در ورودی های پالایشگاه، تجهیز گیت ورودی و نقاط مختلف پالایشگاه به ظروف حاوی مواد ضدعفونی کننده، ایجاد حوضچه گندزدایی کفش از اقدمات بسیار موثر در این حوزه می باشد.


اختصاص 5 هزار لیتر مواد ضدعفونی به فرمانداری شهرستان کنگان در راستای مسئولیت های اجتماعی

با تلاش های انجام شده و در راستای مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه دهم، همکاری با فرمانداری شهرستان کنگان به منظور ساخت و تحویل مواد گندزدایی سطوح به میزان 5 هزار لیتر مواد ضدعفونی و گند زدایی برای استفاده در سطح شهر ، جامعه پیرامونی و سلامتی هموطنان عزیزمان از دیگر اقدمات موثر در این حوزه می باشد.

تجهیز و راه اندازی اتاق قرنطینه موقت در پلایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

تجهیز و راه اندازی اتاق قرنطینه موقت برای بیماران مشکوک تا زمان انتقال به مراکز مجاز معرفی شده بر اساس پروتکل های موجود از دیگر اقدمات موثر در این خصوص می باشد.

وی ادامه داد: حذف دستگاه ثبت اثر انگشت، نظارت دقیق تر بر گند زدایی و رعایت بهداشت محیطی در استراحتگاه های مسکونی کارکنان، آبدارخانه ها، رستوران ها و آشپزخانه ها، تهیه و توزیع سطل های ویژه جمع آوری دستکش و ماسک های مصرف شده و تحویل این پسماندها به مراکز تحویل گیرنده پسماندهای عفونی، تعطیلی رستوران و توزیع غذا بصورت بسته بندی با نظارت مستمر ناظر بهداشتی، گندزدایی روزانه دفاتراداری، انبارها، کانکس ها و ساختمان های صنعتی و غیرصنعتی پالایشگاه روزانه در چند نوبت و ایجاد ایستگاه ضدعفونی کردن روزانه خودروهای سبک و سنگین از مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل ویروس کرونا در پالایشگاه دهم می باشد.

رفیعی گفت: تغییر و کاهش ساعت کاری کارکنان با در نظر گرفتن حفظ تولید پایدار و حذف جلسات غیر ضروری و انجام هماهنگی ها بصورت غیر حضوری، تلفنی و یا ویدیوکنفرانس از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

خبر
(دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۰:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید