جزییات خبر

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

سلامتی کارکنان در اولویت نخست مجتمع گاز پارس جنوبی قرار دارد

سلامتی کارکنان در اولویت نخست مجتمع گاز پارس جنوبی قرار دارد
(سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹) ۰۷:۴۸

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از انجام اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات ویژه این پالایشگاه در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی با اعلام این خبر، گفت: این پالایشگاه در راستای حفظ سلامت کارکنان با در نظر گرفتن شیوه نامه ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا، از روزهای ابتدایی مواجهه با این ویروس خطرناک، با تشکیل جلسات کمیته سلامت اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خود را آغاز کرد.

عبدی در ادامه عنوان داشت: محور فعالیت‌های این پالایشگاه در درجه اول بر پیشگیری استوار است؛ این امر بدان مفهوم است که در گام اول تمام تلاش مدیریت مجتمع گاز پارس جنوبی به دنبال سلامتی کارکنان و متخصصان خستگی ناپذیر و خانواده‌های آنان می باشد.

وی گفت: در این راستا، تلاش خواهیم کرد تا علاوه بر همه آن اقدامات پیشگیرانه که مد نظر است همواره موارد ایمنی و بهداشت فردی را سرلوحه ی کارهایمان قرار داده تا بتوانیم چرخ اقتصاد کشور را چرخانده و شرایط بسیار مطلوبی را در کشور فراهم آوریم.

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول ادامه داد: اکنون که گاز در کشور یکی حیاتی ترین موارد چرخه ی اقتصادی و نیاز ضروری مردم عزیز کشورمان در این برهه زمانی می باشد، متخصصان و کارکنان این پالایشگاه و تمامی پالایشگاه های مجتمع تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا این بخش تولید را زنده و پویا تر از همیشه نگه بدارند.

وی گفت: پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه ریزی دقیق و منسجم اکنون در مدار تولید پایدار قرار دارد و تمهیدات لازم جهت مقابله با این این ویروس منحوس کرونا اتخاذ گردیده است.

مهرداد عبدی ادامه داد: اکنون سلامتی کارکنان در اولویت نخست مجتمع گاز پارس جنوبی قرار دارد و امیدوار هستیم سلامت این عزیزان را با تمام روش های ایمنی و بهداشتی تضمین کنیم که یکی از آن‌ها در قالب همان دستورالعمل‌هایی است که سازمان بهداشت شرکت ملی گاز ابلاغ نموده است.

این مقام مسئول گفت: در سالی که رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی بنام سال" جهش تولید " نام گذاری فرموده اند، مجتمع گاز پارس جنوبی در گام های بسیار موثر شاهد تولید پایدار گاز و محصولات جانبی خواهد بود و با تمام توان این مسیر را تا رسیدن به قله ی های بلند افتخار سپری خواهد کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهت کارکنان رسمی و پیمانکاری و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت جهت آشنایی کارکنان رستوران از اقدامات آموزشی در این حوزه می باشد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ممنوعیت ثبت اثر انگشت حضور تمامی کارکنان و خرید 5 عدد دستگاه تب سنجی و انجام تب سنجی در مبادی ورودی حراست نفر رو، ماشین رو، آبگیر4-(به صورت روزانه) از اقدامات بسیار موثر می باشد.

وی خرید و نصب دستگاه خودکار محلول ضد عفونی کننده دست، خرید و نصب دستگاه خودکار محلول ضد عفونی کننده دست، توزیع اقلام بهداشتی از جمله محلول و ژل ضدعفونی کننده میان کلیه کارکنان، توزیع محلول ضد عفونی کننده در راهرو و مکان های پر تردد، برگزاری مانور دور میزی با موضوع مقابله با موارد مشکوک به ویروس کرونا، تهیه و تعویض سطل های زباله درب دار و پدال دار جهت کلیه سرویس های بهداشتی پالایشگاه، بازدید ونظارت بر رستوران پالایشگاه و کمپ های پیمانکاری از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در این پالایشگاه عنوان کرد.

مهندس عبدی، سرپرست مدیریت پالایشگاه اول با تاکید برتوجه به توصیه‌های بهداشتی گفت: ضدعفونی و گندزدایی سرویس های بهداشتی به صورت روزانه، تعویض شیرهای آب واستفاده از شیرهای پدالی بجای شیرهای اهرمی در کلیه سرویس های بهداشتی، اجرای طرح فاصله گذاری، توزیع ماسک تنفسی، پد الکلی، دستکش لاتکس وژل ضد عفونی کننده میان کلیه کارکنان، به حداقل رساندن فعالیت های غیر ضرور و کاهش تعداد پرمیت ها، تعطیلی کلیه کارهای مربوط به شرکت های پروژه ای از دیگر موارد مهم و کلیدی انجام شده در این راستا می باشد.

سرپرست مدیریت پالایشگاه اول در پایان افزود: بازدید روزانه از اماکن و واحد های پالایشگاه به صورت روزانه توسط واحد بهداشت صنعتی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی به کارکنان اتاق کنترل مرکزی، خرید وتوزیع موادغذایی بسته بندی شده جهت استفاده پرسنل شیفتی، ضدعفونی کردن سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل پیمانکاری در سایت و بیرون سایت از اقدامات مهم انجام شده در این روزهای مهم می باشد.

خبر
(سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹) ۰۷:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید