جزییات خبر

همزمان با روز درختکاری

کاشت بیش از 200 اصله نهال در مجتمع گاز پارس جنوبی

کاشت بیش از 200 اصله نهال در مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸) ۱۲:۱۹

پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با کاشت بیش از 200 اصله نهال روز درختکاری را پاس داشتند

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ پالایشگاه دهم و ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با کاشت نهال با مشارکت مدیران و کارکنان در این پالایشگاه ها روز درختکاری را پاس داشتند.

پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری کارکنان واحد‌های HSE، پشتیبانی و با حضور مدیر پالایشگاه و برخی همکاران، تعداد 170 اصله نهال از گونه‌های نارنج، بنجامین، ختمی، شاهپسند، آکاسیا، ابریشم و گونه‌های دیگر به دو روش سنتی و روش نوآورانه‌ی «آناوان» در بخش غیرصنعتی پالایشگاه دهم غرس گردید.

در این روش از مخازن کوچک استوانه‌ای برای حفظ آب به میزان مورد نیاز اطراف ریشه گیاه به مدت طولانی (3 تا 6 ماه بسته به شرایط آب و هوایی) استفاده می شود. این روش خلاقانه که از طرح های موفق یکی از شرکت‌های دانش بنیان می باشد، برای اولین در سطح پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه دهم بصورت پایلوت اجرا گردیده است.

در بخش دیگری از این مراسم، به 15 نفر از فعالان محیط زیست هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید. یادآوری می شود به دلیل وجود شرایط اضطراری بهداشتی در سطح کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، سعی گردید مراسم با حداقل نفرات و در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار شود.

پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با حضور مدیر پالایشگاه و جمعی از کارکنان ضمن کاشت نهال در محدوده ضلع جنوبی پالایشگاه، این روز را گرامی داشتند.
در این مراسم ایشان، ضمن کاشت یک اصله نهال نخل، از طرح توسعه فضای سبز پالایشگاه با عنوان کمربند سبز، رونمایی شد .



1
1
1
1
1
1

11


خبر
(شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸) ۱۲:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید