جزییات خبر

با معرفی برترین ها

مراسم اختتامیه ی جشنواره شعر مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

مراسم اختتامیه ی  جشنواره شعر مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید
(چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۴

با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی در شهر جم، جشنواره شعر مجتمع گاز پارس جنوبی به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ این جشنواره در دو سطح برگزار گردید که سطح اول آن به کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اختصاص داشت و در سطح دوم نیز اعضای خانواده کارکنان به همراه شاعران ساکن شهرستان عسلویه به رقابت ادبی پرداختند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای شهرک توحید جم و با حضور و استقبال جمعی از خانواده‌های کارکنان پارس جنوبی و مردم ادب‌دوست و اعضای انجمن‌های فرهنگی و ادبی شهرستان‌های جم و عسلویه برگزار گردید، ضمن شعرخوانی تعدادی از منتخبین و دکتر بهرامیان، نماینده هیأت داوران، برگزیدگان نهایی جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. شعرخوانی و مشاعره فاطمه بحرانی و سیدبردیا پورمند، دو تن از فرزندان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از نکات جالب و به‌یادماندنی مراسم اختتامیه بود.

در بخش شعر کلاسیک، در بین کارمندان شرکت‌کننده به ترتیب آقایان رحمان بشردوست (از ستاد مجتمع)، خلیل خادمی (از پالایشگاه ششم) و غلامرضا جلیل‌پور (از پالایشگاه هفتم) حایز رتبه‌های برتر گردیدند. در همین بخش و در سطح عمومی نیز، خانم سیما نوذری از خانواده‌های کارکنان و آقایان محمد صالحی و محمد نارویی از شهرستان عسلویه، رتبه‌های اول تا سوم جشنواره را به‌دست آوردند. مجری برنامه از سیما نوذری به عنوان کسی که در بین تمامی آثار جشنواره بالاترین مجموع امتیاز را از هیئت داوران کسب کرده‌است، یاد کرد. همچنین در بخش کلاسیک آقای احمد خواجه‌ئیان و خانم طیبه دواری، از خانواده‌های کارکنان مجتمع، شایسته تقدیر شناخته‌شدند.

در بخش شعر غیرکلاسیک و آزاد نیز رتبه‌های برتر کارکنان پارس جنوبی را آقایان هاشم اسلمی (از پالایشگاه چهارم)، قادر وزیری (از فاز ۱۴) و رضا باغبان (از پالایشگاه هفتم) به خود اختصاص داده و در سطح شهرستان عسلویه نیز آقایان سیدحسین حسینی و اسماعیل نیکنام، و خانم هستی پورامیری، حایز رتبه‌های اول تا سوم گردیدند.

 

همچنین در این بخش خانم‌ها تارا حیدری و فریده خدادادی، از خانواده‌های کارکنان مجتمع به عنوان شایسته تقدیر معرفی گردیدند.

در بخش ویژه فرزندان کارکنان نیز، خانم فاطمه بحرانی به عنوان استعداد نویافته ادبی مورد تقدیر قرار گرفت.

احمد جمعه‌پور، دبیر جشنواره نیز طی سخنانی ضمن ارائه گزارش کوتاهی از روند فعالیت‌های انجمن ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی، با اشاره به بازتاب بسیار خوب برگزاری این جشنواره در رسانه‌های حوزه مسئولیت اجتماعی جغرافیای پیرامونی، ابراز امیدواری کرد که از سال آینده و با برنامه‌ریزی بهتر و حمایت بیشتر مسئولین مجتمع، جشنواره ادبی پارس جنوبی بتواند در سطح منطقه‌ای یا استانی برگزار شده و به یک برند در رویدادهای سالانه ادبی استان تبدیل گردد.

آقایان دکتر محمدحسین بهرامیان، دکتر حسین سلیمی و استاد علی هوشمند، ترکیب هیئت داوران نخستین جشنواره ادبی مجتمع گاز پارس جنوبی را تشکیل می‌دادند و باقر پارسایی نیز در هیأت انتخاب (مرحله اول داوری) همکاری بی‌دریغی با دبیرخانه جشنواره داشت.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید