جزییات خبر

گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی

گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۳۹

همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی؛ از کارکنان پرتلاش واحد ایمنی و آتش نشانی در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی تجلیل گردید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی با حضور هیئت رئیسه پالایشگاه هفتم و تعدادی از کارکنان واحد HSE برگزار گردید.

این مراسم با پیام مهندس زنگنه، وزیر محترم صنعت نفت به مناسبت گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی آغاز و در ادامه مهندس کسروی، رئیس HSE‌ پالایشگاه هفتم نیز با ارائه گزارش یک ساله فعالیت واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست از زحمات کارکنان HSE‌ و سایر همکاران تقدیر و تشکر نمود.

مهندس اسعدی، سرپرست مدیریت پالایشگاه هفتم مجتمع نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی آتش نشانان فداکار و غیور پالایشگاه نفت آبادان در ابتدای جنگ تحمیلی، با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه صنعت نفت، اذعان داشت: در این شرایط لازم است تمامی همکاران گرامی در راستای ارتقای پایداری در زنجیره ارزش بصورت یکپارچه و با توجه به رویکردهای پیشگیرانه ایمنی، تمهیدات فنی و عملیاتی برای حفاظت از تأسیسات در مقابل تهدیدهای فیزیکی و سایبری اتخاذ نمایند.

در ادامه این نشست با اهدای تندیس و لوح تقدیر از نفرات برتر پالایشگاه هفتم در آزمون ارزیابی آمادگی آتش نشانان شرکت ملی گاز ایران، نفرات برتر از منظر HSE‌ و بهداشت و سلامت کار قدردانی بعمل آمد.

در پایان این مراسم با قرائت فاتحه برای مرحوم مهندس محمدحسن عباسی هفشجانی از همکاران واحد HSE و نیز حضور در ایستگاه آتش نشانی و دیدار و گفتگوی صمیمانه و عرض تبریک و خداقوت به آتش نشانان به پایان رسید.

 
1
1
اصلی
1
اصلی
1
1
1
1
1
اصلی
1
اصلی
1
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸) ۱۲:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید