جزییات خبر

چاپ کتاب آموزش جامع نرم افزار AutoCad Plan 3D

توسط یکی از کارکنان جوان پالایشگاه نهم مجتمع پارس جنوبی

توسط یکی از کارکنان جوان پالایشگاه نهم مجتمع پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۳۵

چاپ کتاب آموزش جامع نرم افزار AutoCad Plan 3D برای اولین بار در کشور توسط یکی از کارکنان جوان پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی به چاپ رسید .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کتاب آموزش جامع نرم افـزار AutoCad Plan 3D ویژه طراحی کارخانه های فرایندی- نیروگاهی توسط یکی از مهندسین پالایشگاه نهم پارس جنوبی تالیف شد که خوشبختانه استفاده از تمام ماژول های این نرم افزار در پالایشگاه نهم عملیاتی گردید.

فرشید داودی نژاد مولف و یکی از مهندسین جوان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کار با نرم افزار AutoCad Plan 3D بسیار دشوار و نیاز به آموزش های پیشرفته دارد.

وی افزود: پک کامل آموزشی این نرم افزار در اختیار کشورهای توسعه یافته قرار داشت که به دلیل تحریم ها حاضر به ارائه خدمات فنی مهندسی به مهندسین داخلی ایران نمی شد. لذا بر آن شدم تا هر چه سریعتر این محدودیت را با تکیه بر توان داخلی رفع نمایم.

فرشید داودی نژاد ادامه داد: خوشبختانه پس از مطالعات و تلاش های فراوان توانستم به کمک مهندس دوجهانی کتابی جهت آموزش نرم افزار AutoCad Plan 3D تالیف کنم که امروز در سطح کشور و مجتمع گاز پارس جنوبی کم نظیر و کابردی است.

وی با بیان اینکه این نرم افزار همه شمول بوده و برای همه واحدهای فنی کاربرد دارد اظهار داشت: این نرم افزار حیاتی در مدل سازی سه بعدی پالایشگاه های نفت و گاز، طراحی پتروشیمی ها، کارخانه ها و نیروگاه ها کاربرد اساسی دارد و از طریق آن می توان نقشه های آیزومتریک، پلات پلن و زیرزمینی ترسیم کرد و همچنین برآورد دقیقی از میزان متریال مورد نیاز، تهداد سرجوش ها و اسپول های یک پروژه را به دست می آورد.


این مولف جوان گفت: کتاب آموزش جامع نرم افزار AutoCad Plan 3D در سال 98 توسط انتشارات دیباگران به چاپ اول رسده است.

وی خاطرنشان شد: اکنون این کتاب در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی و موسسات و شرکت های خصوصی مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و برای عملیاتی کردن این نرم افزار ابراز تمایل کرده اند.

1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید