جزییات خبر

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران

حضور بهترین نیروهای انسانی از لحاظ نگاه سیستمی در مجتمع گاز پارس جنوبی

حضور بهترین نیروهای انسانی از لحاظ نگاه سیستمی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۵۴

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جمع اعضاء هیئت مدیره، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با یک رویکرد سیستمی رشد کرده و توسعه ی نیروی انسانی بر اساس همین نگاه تحقق یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن منتظر تربتی در جمع اعضاء هیئت مدیره، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: بهترین نیروی های انسانی از لحاظ سیستمی در مجتمع گاز پارس جنوبی حضور دارند و این مهم کمک بسیار بزرگی به حل مشکلات با همان رویکرد سیستمی خواهد کرد.

مهندس تربتی در ادامه عنوان داشت:فضای یکپارچگی در تمام لایه های شرکت ملی گاز باید روز به روز بیشتر شود و در سیستم یکپارچگی اولویت ها را قرار دهیم.

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز در ادامه با اشاره به تولید حداکثری گاز در پالایشگاه های مجتمع بیان کرد: در بحث تولید، باید در تمامی پالایشگاه ها بازدهی یکنواختی بوجود آید و با نگاه کلان و جامع و باز شدن تمام موضوعات به حداکثر بهره وری در بخش تولیدات دسترسی پیدا نماییم.

وی گفت: در بعد مخزن، در بعد تجهیزات پالایشگاهی باید به حداکثر تولید گاز و محصولات برسیم و در کنار این دو ، از همه مهم تر طرح جامع نیروی انسانی ، اسکان و پایداری اسکان را دنبال نماییم.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جمع هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیران ستادی و پالایشگاهی به موضوع خوداتکای در بخش های مختلف اشاره نمود و عنوان داشت: خوشبختانه با توان و دانش داخلی نیروهای جوان و کارامد توانستیم در بخش های گاز رسانی و شبکه توزیع خوداتکا شویم و امیدواریم در بخش کالا و در بخش پالایشگاهی نیز با تمام توان و تکیه بر دانش و خرد جمعی در این مسیر مهم گام برداریم .

مهندس تربتی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه ی عظیم پارس جنوبی با یک رویکرد کاملا سیستمی رشد و پیشرفت کرده و توسعه نیروی انسانی نیز بر همین اساس ایجاد و پایه گزاری شده و این مهم کمک بسیار بزرگی برای حل مشکلات در بخش های مختلف خواهد بود.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به شروع ماه محرم و شهادت امام حسین علیه السلام و یارانش گفت: امام حسین علیه السلام با خون خود و یاران باوفایش درخت اسلام را آبیاری کرد.

وی در ادامه با زنده نگه دشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان داشت: اگر جانفشانی و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود اکنون ما این امنیت و آرامش را نداشتیم و اکنون خدا را شاکریم که در سایه ی امنیت و آرامش کامل در حال انجام خدمت به کشور عزیزمان هستیم و امیدواریم ما نیز این فرصت راشته باشیم که خدمت رسان خوبی برای مردم عزیزمان باشیم .



مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸) ۱۴:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید