جزییات خبر

طی روزهای آینده:

تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خواهد خورد

تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خواهد خورد
(یکشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۴۸

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی از 31 مرداد تا 17 شهریور ماه در بازه زمانی 12 روزه با همت متخصصان و کارکنان داخلی انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ تیمور بهزادی، رئیس تعمیرات پالایشگاه هفتم با اشاره به زمان انجام تعمیرات اساسی عنوان کرد: تعمیرات اساسی سال 98 پالایشگاه هفتم با 945 آیتم برنامه ریزی شده در تاریخ 31 مرداد شروع و در تاریخ 17 شهریور ماه خاتمه خواهد یافت و مسیر بحرانی انجام PDCS در بازه 12روز اول و تخلیه و شارژ برج احیای ترین 4 در ادامه تا انتهای بازه تعمیرات اساسی می باشد.

وی افزود: با هدف رفع آلاینده های محیط زیستی و همچنین کاهش فلرینگ، 176 عدد از "شیرآلات کنترلی" و "دستی" و "رلیف والو" در کارگاه پالایشگاه هفتم تعمیر خواهد شد و همچنین تمهیداتی برای فراخوان وندور های PDCS و همکاری کارشناسان برق پالایشگاه هفتم برای رفع مشکلات PDCS در دوره توتال شات دان پالایشگاه از 31 مرداد به مدت 12 روز در نظر گرفته شده است.

رئیس تعمیرات پالایشگاه هفتم در ادامه عنوان کرد: انجام 64 اقدام اصلاحی واحد مهندسی و 29 مبدل حرارتی و 42 درام و 12 برج با در اختیار داشتن 588 نفر روز و نیز استفاده از ظرفیت حمل و نقل ستاد برای در اختیار گذاشتن 20 دستگاه ماشین آلات سنگین هدف گزاری شده است.

مهندس بهزادی، آیتم های در نظر گرفته شده برای تعمیرات اساسی را در راستای اهداف استراتژیک و مؤثر در ارتقای شاخص های SI‌ و KPI تعمیرات دانسته و اضافه کرد: امسال تغییرات هدفمندی برای چگونگی انجام فعالیت های تعمیرات اساسی انجام گردیده و کارگروه های مختلف و سازماندهی شده ی بهتری نسبت به دوسال گذشته چیدمان شده که با آمادگی بیشتری برای ورود به این بازه مهیا هستیم.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۷ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۲:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید