جزییات خبر

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع بیوریتم در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع بیوریتم در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۲۴

کارگاه آموزشی با موضوع بیوریتم و نوبت کاری با حضور کارکنان رسمی و پیمانی پالایشگاه دوم و ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی در محل سالن آموزش پالایشگاه دوم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کارگاه آموزشی با موضوع بیوریتم و نوبت کاري با حضور دکتر کاظمی در سالن اموزش پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

در این سمینار دکتر کاظمی با اشاره به این موضوع که هر نوع کاری که به صورت منظم و معین بیرون از دریچه زمانی کار روزانه انجام شود(ساعت 7 صبح تا6 بعد از ظهر) نوبت کاری محسوب می شود و با تاکید بر این مهم که فشار اقتصادی،بهای بسیار سنگین ماشین آلات جدیدو فرآیندهای خودکار،بالا بودن هزینه استخدام و آموزش نیروی کار جدید و...از جمله دلایل مهم ایجاد پدیده نوبتکاری می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بیماری های قلبی - عروقی ،افسردگی و زخم های دستگاه گوارشی و ...از جمله اثرات سوء بهداشتی نوبتکاری و نیز افزایش میزان حوادث ،خطای انسانی،کاهش عملکرد شغلی از جمله پیامد های سوء ایمنی پدیده نوبتکاری تلقی می گردد.

دکتر کاظمی در پایان کلاس بیوریتم را زنجیره ای بی انتها از سیکل های جسمی ،احساسی و فکری از بدو تولد تا مرگ انسان تعریف نمودند و تاکید کردند که بهترین زمان برای تصمیم گیری مدیران موقعی است که هر سه سیکل مذکور در اوج مثیت خود باشد.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید