جزییات خبر

سرپرست بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه اول خبر داد :

کسب رتبه‌ى برتر ایمنی و آتش نشانی و مقام دوم در حوزه محیط زیست در بین پالایشگاههای مجتمع گاز پارس جنوبی

کسب رتبه‌ى برتر ایمنی و آتش نشانی و مقام دوم در حوزه محیط زیست در بین پالایشگاههای مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸) ۱۵:۰۸

سرپرست بهداشت, ایمنی و محیط زیست پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی، از کسب رتبه‌ى برتر ایمنی و آتش نشانی و مقام دوم در حوزه محیط زیست پالایشگاه اول دربین پالایشگاههای مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهدی شاهسونی خاطر نشان کرد: این موفقعیت پس از ارزیابی وضعیت و عملکرد HSEپالایشگاههای مجتمع طبق مدل ارزیابی HSEستاد شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بدست آمده است و برای مدیریت و کارکنان مجموعه بسیار حائز اهمیت می باشد .

وی یادآور شد: الگو و مدل‌هایی از استانداردها , الزامات ملی و بین المللی، جهت رسیدن به این موفقیت مد نظر بوده است که خوشبختانه با حمایت‌های مدیریت پالایشگاه و دیگر کارکنان پرتلاش این مهم محقق گردید .

این مقام مسئول تصریح کرد: ایمنی , آتش نشانی و محیط زیست پالایشگاه اول دراستراتژی های خود ارتقاء و بهبودHSE را همواره مدنظر قرار داده وتولید پایدار و مستمر را نتیجه توجه به این امر مهم می داند.

وی ادامه داد: مدیر و روسای پالایشگاه اول همواره استراتژی‌های ارتقاء وضعیتHSEکارکنان را در راس امور قرار داده و به دنبال این سیاست، بدون شک در آینده موفقیت‌های مهمتری را شاهد خواهیم بود.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸) ۱۵:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید