جزییات خبر

در مجتمع گاز پارس جنوبی محقق شد:

انجام بیش از 388 هزار نفر ساعت آموزش در سال 97

انجام بیش از 388 هزار نفر ساعت آموزش در سال 97
(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۸:۴۰

مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف بهبود عملکرد و افزایش توان کارکنان خود هر ساله دوره های آموزشی متنوع و تخصصی را برای کارکنان و پیمانکاران خود برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رامین پور اسماعیل، رئیس آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه نگاهی استراتژیک در امر آموزش این شرکت وجود دارد، گفت: هدف اصلی ما توسعه دانش و مهارت کارکنان به منظور تربیت کارکنان مجتمع با توانایی بین المللی است.

وی افزود: تربیت کارکنان مستعد دارای زمینه مناسب برای تبدیل شدن به مدیران خلاق و برجسته و استفاده از آن ها در سطح مدیران پالایشی صنعت نفت از دیگر اهداف آموزش در پارس جنوبی است.

رامین پور اسماعیل با اشاره به الگو بودن برنامه های آموزشی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی درسطح کشور گفت: در سال گذشته بیش از 224 هزار و 885 نفرساعت آموزش نیروهای رسمی حین خدمت معادل 70 ساعت سرانه آموزشی محقق شده است.

وی اظهار داشت: سال 97 برای نیروهای قراداد مستقیم نیز بیش از 29 هزار و 343 نفر ساعت آموزش، معادل 47 ساعت سرانه آموزشی صورت گرفته است.

رامین پور اسماعیل با اشاره به اهمیت افزایش توانمندی مدیران مجتمع افزود: در این راستا بیش از 10 هزار و 693 نفرساعت آموزش برای مدیران معادل 70 ساعت سرانه آموزشی محقق شده است.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت شرایط پیمانکاران در پروژه ها و فعالیت های پالایشگاه ها گفت: برگزاری بیش از 123 هزار و 643 نفر ساعت آموزش پیمانکاری نیز در سال گذشته انجام شده است.

گفتنی است، سال گذشته در مجتمع گاز پارس جنوبی یک هزار و 691 دوره داخل سازمانی برگزار شده و کارکنان در 120 دوره/سمینار و/کارگاه آموزشی در خارج از سازمان حضور یافته اند.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۸:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید