جزییات خبر

بازدید مدیران و کارشناسان شرکت مجتمع مس سرچشمه کرمان از پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

بازدید مدیران و کارشناسان شرکت مجتمع مس  سرچشمه کرمان از پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸) ۱۱:۰۷

مدیران و کارشناسان فنی و اجرایی شرکت مجتمع مس سرچشمه کرمان از واحد انرژی پالایشگاه چهارم ، با رویکرد بهینه کاوی بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حشمت الله حسنی چقاخوری، سرپرست عملیات آب و تولید و بخار پالایشگاه چهارم گفت: بازدید مدیران و کارشناسان فنی و اجرایی شرکت مجتمع مس سرچشمه کرمان از واحد انرژی پالایشگاه چهارم ، با رویکرد بهینه کاوی و الگو برداری در نیمه اول اسفند سال جاری صورت گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر توسعه همه جانبه سیستمها و مدیریت سیستمها بر اساس خلاقیت ، بهبود مستمر و در نهایت تجارب مشتریان (CXM) به عنوان الگو قرار گیرد، نیاز به ابزارهایی نظیر الگو برداری یا بهینه کاوی (BENCHMARKING ) است ، تا فرصت تغییر را ایجاد نماید .

حسنی چقاخوری خاطرنشان کرد: دستیابی و جاری سازی فرآیندی و اجرایی مدیریت انرژی در پالایشگاه چهارم ، آنچه اساس مقایسه توسط دیگر سازمانها در زمینه عملکردی حاصل شده ، با حمایت مدیریت محترم ، کارکنان ، ارکان واحدهای مرتبط و ستادی بوده است .

این مقام مسئول گفت: موضوعات و مواردی که در طول همفکری مدیران بازدیدکننده توسط پالایشگاه به آن پرداخته شد در زمینه های ساختار و سیستم ، ارتباطات ، استفاده از پیشنهادات ، شاخص ها و مقیاسها ، متد های اجرایی ، عملکردها ، اصلاحات و مهمترین آن حفظ منافع و فرهنگ سازمانی و در نهایت حرکت در مسیر استراتژی ها بوده است .
(دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸) ۱۱:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید