جزییات خبر

با گذر از بحران احتمالی ناشی از افت فشار و قطع گاز استان‌های شمالی کشور؛

قدردانی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید از تلاش مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی

قدردانی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید از تلاش مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۲۱

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، ازتلاش‌ها و کوشش‌های خستگی ناپذیر مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت جلوگیری از بروز بحران احتمالی ناشی از افت فشار و قطع گاز استان‌های شمالی کشور قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مسعود بهمن‌نیا، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز، با ارسال لوح تقدیر از تلاش‌ها و کوشش‌های خستگی‌ناپذیر و در خور تحسین مدیرعامل و کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی کرد.

متن کامل این پیام تقدیر به این شرح است:

جناب آقای حسنی

مدیرعامل محترم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

سلام‌علیکم،

بدینوسیله مراتب تقدیر و سپاس اینجانب را از تلاش‌ها و کوشش‌های خستگی‌ناپذیر و در خور تحسین جنابعالی و همکاران خدوم و ساعی آن مدیریت، در جهت جلوگیری از بروز بحران احتمالی ناشی از افت فشار و یا قطع گاز در استان‌های شمالی کشور، ابراز می‌دارد.

بدون تردید هماهنگی، پیگیری و مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی شده با هدف مدیریت بحران احتمالی با توجه به سرمای هوا و مصرف بیش از حد متعارف مصارف خانگی و قطع گاز وارداتی از ترکمنستان، بار دیگر نمونه‌ای باشکوه از توانمندی‌های صنعت گاز و تجلی اراده استوار و گران‌سنگ خدمتگزاران این مرز و بوم در شرکت ملی گاز ایران را به نمایش گذاشت که در این مسیر همراهی، همدلی و تعامل سازنده و مؤثر مردم شریف استان‌های شمالی کشور نیز بسیار ارزنده بوده و ماندگار خواهد ماند.

امید است همواره در تمامی عرصه‌های خدمت و فعالیت، توفیق تغییرات مثبت و تأثیرگذار را کسب نموده و در پناه الطاف الهی پیروز و سربلند باشید.

و من الله توفیق

غلامرضا بهمن‌نیا

مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید

عکس


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید