جزییات خبر

هادی هاشم زاده فرهنگ:

خانواده مجتمع گاز پارس جنوبی در تمامی دستاوردهای این مجتمع شریک هستند

خانواده مجتمع گاز پارس جنوبی در تمامی دستاوردهای این مجتمع شریک هستند
(سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۳۳

قرار گرفتن در متن تأمین انرژی با سهم بسیار بالا، رسالتی است که در این دوره زمانی سخت محقق نمی شود، مگر اینکه ما یک خانواده به هم پیوسته باشیم.

هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در جمع خانواده کارکنان این شرکت گفت: مأموریت و مسئولیت بسیار بزرگی در این برهه زمانی بر دوش مجتمع گاز پارس جنوبی است.

وی اظهار داشت: اداره 10 پالایشگاه از مجموعه 16 پالایشگاه گاز کشور رسالت خطیری است که بر دوش همه خانواده مجتمع گاز پارس جنوبی است.

فرهنگ با بیان اینکه این شرکت در پیشانی توسعه کشور قرار گرفته است، گفت: قرار گرفتن در متن تأمین انرژی با سهم بسیار بالا، رسالتی است که در این دوره زمانی سخت محقق نمی شود، مگر اینکه ما یک خانواده به هم پیوسته باشیم و دست در دست هم دهیم.

وی با اشاره به نقش تمام اعضا خانواده کارکنان در دستاوردهای این شرکت گفت: در کانون این خانواده بانوان محترمی هستند که وقتی حضورشان به عنوان پشتیبان و حامی در یک منطقه عملیاتی و محیط صنعت تجلی پیدا می کند، صد در صد در شکوفایی و اعتلای این مجموعه ها تأثیر به سزایی می گذارد.

فرهنگ گفت: ما باید یک خانواده باشیم، چراکه اگر کانون گرم خانواده پشتیبان و دوشادوش مرد خانواده باشد، انرژی مثبتی ایجاد می کند که فرد تمام توانش را برای کار خود بگذارد.

وی افزود: بنابراین باید ارزش و قدر و منزلت یک خانواده بزرگ بودن را بدانیم. این خانواده برای سازمان نیز بسیار ارزشمند است و در مجموعه پارس جنوبی قدردان نقش آفرینی و حضور مثبت خانواده ها هستیم.

وی با اشاره به تمدن و فرهنگ کهن ایران و ایرانی گفت: بزرگان ما به ما آموخته اند که انسان های صالح کسانی هستند که چشمانشان نعمت هایی که از آن بهره مند می شوند، را می بینند و شکرگزار خداوند هستند.

فرهنگ افزود: در کنار همه این نعمت ها، انسان هایی هستند که برای خدمت به مردم برگزیده می شوندو این یک رحمت و نعمت برای مجموعه کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی است.

فرهنگ با بیان اینکه قریب به 75 درصد گاز کشور در این مجتمع تولید می شود، گفت: این گاز بدون هیچ تمایزی بین افراد در تمام اقشار جامعه تقسیم می شود و این خدمتی با ارزش است که بر دوش یکایک افراد این خانواده است.

وی افزود: این عرصه یک نعمت است که خداوند به کارکنان مجتمع و خانواده های آن ها عطا فرموده و بدون شک دعای خیر مردم در تمام نقاط کشور به زندگی معنوی و مادی ما بازمی گردد و امیداورم روز به روز این نقش افزایش یابد.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید