جزییات خبر

با هدف ایجاد فضای نشاط و شادابی؛

برگزاری مسابقه دو و میدانی ویژه کارکنان حراست پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مسابقه دو و میدانی ویژه کارکنان حراست پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۰۶

مسابقات دو و میدانی با هدف ایجاد فضای نشاط و شادابی بین کارکنان پرتلاش حراست پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد سملی رئیس حراست مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در آیین برگزاری مسابقه دو و میدانی ضمن تشکر از مسئول حفاظت فیزیکی پالایشگاه دوم جهت برگزاری پرشور این مسابقه، اظهار داشت: کمیته‌ى ورزش حراست مجتمع با همکاری واحد امور ورزش و با برنامه ریزی مناسب مسابقات مختلف ورزشی را به منظور ایجاد روحیه نشاط،شادابی و همدلی در بین کارکنان حراست محقق شده است.

وی بر همین اساس افزود: این اقدامات و مسابقات ورزشی در راستای افزایش توان و روحیه‌ی مضاعف کارکنان خستگی‌ناپذیر حراست مجتمع گاز پارس جنوبی که با تلاش شبانه‌روزی از دستاوردهای اقتصادی کشور در بزرگترین مجتمع گازی جهان محافظت نمایند برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه‌ مهدی گرامی شیرازی، سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم نیز با مهم شمردن اجرای مسابقات ورزشی گفت: این گونه برنامه ها لازمه‌ى ارتقاء و بالا بردن روحیه در کارکنان حراست می‌باشد که امروزه امنیت و آرامش در مجموعه عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی مرهون تلاش‌ها و زحمات این عزیزان به ثمر نشسته است.

شایان ذکر است شروع مسابقه‌ی دو و میدانی از روبروی گیت 4 کریدور بین پالایشگاهی تا روبروی گیت 2 پالایشگاه دوم، با حضور مهندس گرامی شیرازی سرپرست محترم مدیریت پالایشگاه دوم و مسئولین حراست برگزار گردید و در پایان از نفرات برتر این مسابقه با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.
دو ومیدانی

مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید