جزییات خبر

مراسم گرامیداشت هفته ی بسیج در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته ی بسیج در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷) ۱۵:۳۴

مراسم گرامیداشت هفته ی بسیج با حضور مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در سالن آموزش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم گرامیداشت هفته ی بسیج با حضور سردار خسرو عروج، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، سرهنگ حسن زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم النبیاء عسلویه، حجت السلام والمسلمین حسینی امام جمعه موقت شهرستان عسلویه و مدیرعامل و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، مهندس فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بسیج را یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: بسیج فرهنگی بسیار غنی برگرفته از آموزه های بسیار بنیادین و اساسی دین مبین اسلام می باشد.

در ادامه این مراسم سردار عروج از فرماندهان سپاه و مشاور فرمانده کل سپاه پایداران به عنوان سخنران ویژه در این مراسم به نقش والایی بسیج در تمام عرصه های انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: بسیج با بهره مندی از اندیشه و مکتب عاشورایی همواره در تمام حوزه ها تا کنون موفق بوده است و این مسیر را تا ظهور امام عصر( عج) ادامه خواهد داد.

سردار عروج در ادامه عنوان داشت: بسیج وجایگاه بسیج بر گرفته از تفکر حسینی ومکتب عاشورایی می باشد و ما باید همواره قدردادن تفکر وخط امام (ره) برای احیاء و زنده نگه داشتن تفکر حسینی در جامعه باشیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: انقلاب ما متصل به خون شهداست و همواره باید یاد و نام شهدا در جامعه طنین انداز باشد.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷) ۱۵:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید