جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین جلسه ی کارگروه بانوان بیان کرد:

تشکیل کارگروه بانوان، خلق فرصت جهت ایجاد شرایط کاری مطلوب

تشکیل کارگروه بانوان، خلق فرصت جهت ایجاد شرایط کاری مطلوب
(سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷) ۰۷:۵۱

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین نشست کارگروه بانوان گفت: تشکیل کارگروه بانوان یک فرصت بسیار ارزشمند جهت ایجاد شرایط کاری مطلوب در حوزه ی بانوان می باشد.


 به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، در اولین نشست کارگروه بانوان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اولین ماموریت ما انسانها امانت داری خوب می باشد و برای اینکه در مسیر امانت داری موفق باشیم باید عرصه ی خدمت را درک کنیم و شکر خدمت را بجای آوریم.


وی در ادامه با اشاره به بهترین نوع شکرانه ی خدمت گفت: بهترین شکر خدمت افزایش بهره وری کار می باشد و باید شرایط و زمینه های متعددی فراهم شود تا نیروی انسانی به خوبی بتواند تلاش نماید و بهره وری بسیار شایسته داشته باشد.


مهندس فرهنگ عنوان داشت: بنابراین کارگروه بانوان یک فرصت بسیار ارزشمند می باشد تا بتواند شرایط کاری مطلوب را برای کارکنان و بانوان فرهیخته ی مجتمع فراهم نماید.


این مقام مسئول به پتانسیل ها ی بسیار ارزشمند بانوان مجتمع در حوزه های مختلف اشاره نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت و اعتمادی که در بین بانوان مجتمع حاکم می باشد می توانیم کارهای خوبی را انجام دهیم و اولویت های کاری را مشخص نماییم و گام به گام به سمت تعالی پیش رویم.


در پایان این نشست خانم محبوبه ی غفاری به عنوان مشاور مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه ی بانوان به مدت 2 سال انتخاب گردید.


گفتنی است کارگروه بانوان، با مشارکت 83 درصدی بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی در انتخابات اخیر تشکیل گردید و بانوان محبوبه غفاری، صغری رضایی حقیقی، آیگین قلی زاده، سارا قره ویلی و زهرا سلمان زاده اعضای اصلی کارگروه بانوان را تشکیل می دهند.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷) ۰۷:۵۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید